اخبار داغ

مربیان فولاد و سپاهان چه گفتند؟

نکونام: دوست ندارم به آینده نگاه کنم/ نویدکیا: پنالتی 50-50 است و فولادی‌ها بهتر زدند

نکونام: دوست ندارم به آینده نگاه کنم/ نویدکیا: پنالتی 50-50 است و فولادی‌ها بهتر زدند
مربیان فولاد و سپاهان پس از بازی یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی فولاد پس از برتری فولاد مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا به خانواده بزرگ فوتبال خوزستان تسلیت می‌گویم. به خانواده فرتوت اهوازی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به خانواده آنها صبر بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: ما یک دیدار دیگر با سپاهان انجام دادیم که بازی خوبی از آب درآمده بود. اگر کمی در آن مسابقه دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم.
,
 
,
سرمربی فولاد تاکید کرد: در بازی حذفی موقعیت هایی را از دست دادیم که باید به گل تبدیل می شد و لیاقتمان خیلی بیشتر از این بود. باید این بازی را در 90 دقیقه می بردیم و تیم مان فوتبال خوب و تاکتیکی را به نمایش گذاشت. هر دو تیم یکدیگر را خوب آنالیز کرده بودند و خوشحالم که توانستیم تیم پر قدرت و پر مهره سپاهان را که می دانید یک تیم در زمین داشتند و یک تیم روی نیمکت، شکست دهیم.
,
 
,
نکونام ادامه داد: به سپاهان بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. ما هم تمام تلاش مان را انجام  دادیم و اگر 11 نفره بودیم می توانستیم در شرایط بازی آنها را شکست دهیم، اما متاسفانه داور کمی سختگیری کرد و بازیکن ما را اخراج کرد. بعد از آن صحنه تمرکز ما از دست رفت و گل خوردیم و در آن شرایط شیرازه ما از هم پاشید اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و حتی در وقت اضافه دوم می توانستیم گل بزنیم، اما همه این اتفاقات باعث شد به ضربات پنالتی برسیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بردن این تیم سپاهان که در چند سال اخیر آنها را بررسی کردم، واقعا سخت است. بازی آنها مقابل پرسپولیس، استقلال و تراکتور را تماشا کنید که همگی این تیم‌ها را اذیت کرد، اما ما در یک بازی تاکتیکی مزد برتری مان را گرفتیم. به بازیکنان و هواداران تیمم تبریک می‌گویم. از روز اولی که به اینجا آمدم، حمایت مان کردند و امیدوارم فصل را برای فولاد خوب تمام کنم. قول می دهم تلاش ما برای بهترین عملکرد باشد و آرزوی قلبی ام این است که فولاد همیشه سربلند باشد.
,
 
,
سرمربی فولاد ادامه داد: در این تیم تجربیات خوبی کسب کردم و دوستان خوبی در اهواز پیدا کردم. بازیکنانی در اختیار داشتم که مردانه می‌جنگند و زحمت می‌کشند. آنها برای لباسی که بر تن دارند، خیلی تلاش می‌کنند.
,
 
,
وی در خصوص اینکه چقدر به قهرمانی تیمش در حذفی امیدوار است، عنوان کرد: با بودن یکسری از تیم‌ها که واقعا در بازی های لیگ و جام حذفی هزینه کردند، بازیکن می گیرند، پنجره بسته ندارند، ما با دست خالی یکسری کارها انجام دادیم. ما شرایطی داشتیم که در برخی بازی‌ها 4 مدافع چپ روی نیمکت داشتیم. شرایط ما خیلی سخت بوده و برخی از بازی‌ها را به خاطر کمبود بازیکن از دست دادیم.
,
 
,
نکونام تصریح کرد: ما با سختکوشی توانستیم به جمع 4 تیم حذفی برسیم. هرچند اگر سپاهان صعود می کرد آنها مدعی قهرمانی بودند. ما کار بزرگی کردیم که آنها را شکست دادیم و فکرمان به بازی بعد است. سعی می کنیم بازی به بازی جلو برویم و دوست ندارم به آینده نگاه کنم. همه برنامه ما تمرین برای مسابقه بعد است تا از آن رقابت‌ موفق بیرون بیاییم.
,
 
,
*نویدکیا: پنالتی 50-50 است و فولادی‌ها بهتر زدند
, *نویدکیا: پنالتی 50-50 است و فولادی‌ها بهتر زدند,
 
,
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از شکست سپاهان مقابل فولاد در جام حذفی اظهار داشت: یک رقابت جانانه بود. مسابقه را خیلی خوب کنترل کردیم و در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم. به دلیل اشتباه در بازی‌سازی، یکی دو موقعیت را به فولاد دادیم، اما فکر می‌کنم در مجموع بازی فیزیکی بود.
,
 
,
وی ادامه داد: در بدترین زمان ممکن یعنی شروع وقت‌های اضافه گل خوردیم و شرایط تیم‌مان به هم ریخت و یک اخراجی هم دادیم. با همان یک نفر کمتر ریسک بزرگی کردیم و یکی دو تعویض هجومی هم انجام دادیم تا شانس گلزنی مان را بالا ببریم که این اتفاق افتاد.
,
 
,
سرمربی سپاهان عنوان کرد: پنالتی 50-50 است و آنها بهتر از ما زدند و برنده شدند و به فولادی ها و مردم خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه