اخبار داغ

دو خبر از تنیس

تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان| چهره تیم های فینالیست مشخص شد/ برگزاری مرحله نیمه نهایی تنیس‌ رده های سنی کشور

تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان| چهره تیم های فینالیست مشخص شد/ برگزاری مرحله نیمه نهایی تنیس‌ رده های سنی کشور
چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی و پایانی بخش انفرادی و دونفره تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی‌ فدراسیون تنیس؛ رقابت های تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان در زمین های پایگاه قهرمانی البرز و با برگزاری ۶ مسابقه ادامه یافت تا تیم های حاضر در دیدار پایانی بخش دو نفره و تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی معرفی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بخش انفرادی و‌ با انجام ۴ مسابقه، امیرحسین بادی با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) علیرضا بهزادپور را شکست داد، اصلان منتخب با نتیجه (۵-۷ و ۲-۶) مغلوب انوشا شاهقلی شد، علی یزدانی با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶) مهرشاد قفقازی را برد و سامیار الیاسی با نتیجه (۴-۶ و ۲-۶) فرزاد رحیمی را از پیش رو برداشت تا نفرات برتر مجوز مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

,

با انجام مرحله نیمه نهایی بخش دو نفره نیز تیم مهرشاد قفقازی- علی یزدانی با نتیجه (۳-۶ و ۵-۷) مقابل تیم محمد مهبد – امیرحسین بادی به پیروزی رسیدند و  زوج سیاوش شیردل – سامیار الیاسی با نتیجه (۳-۶ و ۵-۷) از سد تیم معین معظم – آریا حیدری به پیروزی رسیدند.

,

به این ترتیب دیدار پایانی این بخش دونفره فردا مابین تیم های مهرشاد قفقازی- علی یزدانی و سیاوش شیردل – سامیار الیاسی برگزار می شود.

,

مسابقات تنیس مردان ایران از ۱۹ تیر و با حضور ۱۴۰ تنیسور از سراسر کشور در زمین های تنیس پایگاه قهرمانی البرز آغاز و ۲۷ تیرماه با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.

,

سر‌داوری این مسابقات بر عهده حسن‌ لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است.

,

 

,

*برگزاری مرحله نیمه نهایی تنیس‌ رده های سنی کشور

, *برگزاری مرحله نیمه نهایی تنیس‌ رده های سنی کشور,

مسابقات تنیس رده های سنی کشور دختران و پسران به مرحله نیمه نهایی رسید.  مسابقات تنیس رده های سنی دختران و پسران زیر ۱۴ سال دختران و‌ پسران در زمین های تنیس آکام البرز پیگیری شد و تنیسورها با انجام ۲۴ مسابقه با هم دیدار کردند و برترین ها به نیمه نهایی صعود کردند.

,

در رده سنی زیر ۱۰ سال پسران، رادمان رافعی، امیر طاها آرمیون، سام‌ جواهریان‌ و امیر کسری رنجبر در رده سنی ۱۲ سال سروش معدنیان، کیارش صادقی، امیر بردیا کلانتری و فربد ایمانی و در رده سنی زیر ۱۴ سال رادین فهیمی، رایان علوی، مانی ملاعسگری و محمد امین ارجمندی با عبور از سد حریفان‌ خود به نیمه نهایی رسیدند.

,

در بخش دختران رده سنی زیر ۱۰ سال، رومینا رافعی، آیلار بدرلو، گلسا رحیمیان و کیمیا کمالیان در رده سنی زیر ۱۲ سال فردخت علیمی، صبا خیرمنش، نازنین پاشازاده و هانا شعبان پور و در رده سنی زیر ۱۴ سال، نیلی عطفی، محیا عابدینی، هانا سلطانی و کیمیا ثاقب تهرانی به نیمه نهایی راه یافتند.

,

در ادامه این مسابقات تنیسورها امروز در ۱۲ دیدار با هم مسابقه می دهند.

,

مسابقات تنیس رده های سنی دختران و پسران از ۱۹ تیر در زمین های مجموعه ورزشی آکام البرز و با حضور بیش از ۲۰۰ تنیسور آغاز و ۲۷ تیر با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.

,

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مجید گلچین است و ندا کاظمی به عنوان دستیار سرداور حضور دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه