اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام محمد باقر (ع):

سیل روستای کلها در جاده چالوس خسارت جانی نداشت/ آب شرب ۱۴۰ خانوار با تلاش جهادگران وصل می شود

سیل روستای کلها در جاده چالوس خسارت جانی نداشت/ آب شرب ۱۴۰ خانوار با تلاش جهادگران وصل می شود
عباس نجفی گفت: ساعت ۳ بامداد شب جمعه سیل، روستای کلها را در بر گرفته و خوشبختانه خسارت جانی نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام محمد باقر (ع) در جاده چالوس درباره وقوع سیل در روستای کَلها در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: روستای کلها یکی از مناطق چالوس بوده و ۱۴۰ خانوار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عباس نجفی افزود: ساعت ۳ بامداد شب جمعه سیل، روستای کلها را در بر گرفته و خوشبختانه خسارت جانی نداشت، سیل ۴ خودرو را با خود برده و بخشی از باغ های این روستا و پل های ارتباطی روی رودخانه آسیب دیده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آب شرب روستای کلها قطع شده است، اظهار داشت: گروه های جهادی از همان نیمه شب امدادرسانی به اهالی روستا را آغاز کرده و سایر خودروهایی که در معرض سیل بود را نجات دادند.
,
 
,
نجفی تصریح کرد: امروز با حمایت مالی بسیج سازندگی استان البرز کل لوله ای که سیل آن را با خود برده بود تهیه شد، در حال تلاش برای لوله کشی آب روستا از چشمه و اتصال آن به منبع ذخیره آب روستا هستیم.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام محمد باقر (ع) در جاده چالوس در خاتمه خاطرنشان داشت: با همراهی بسیجیان تمام توان خود را به کار گرفته ایم و امیدواریم تا پایان امشب آب روستا وصل شود تا شاهد رفع دغدغه کلهایی ها باشیم.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه