اخبار داغ

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، خبر داد:

خاموشی پارک‌ها و بوستان‌های حاشیه زاینده‌رود با تصمیم ستاد کرونا

خاموشی پارک‌ها و بوستان‌های حاشیه زاینده‌رود با تصمیم ستاد کرونا
مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، خبر داد: خاموشی پارک های حاشیه زاینده رود تصمیم شهرداری به تنهایی نبوده و ستاد کرونا باید با توجه به این شرایط تصمیم درستی بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ با توجه به جاری شدن آب زاینده رود به مدت ۱۰ روز و تجمعات مردم در تفرجگاه های حاشیه زاینده رود در شب ها، در این ایام محدودیت هایی اعمال شده است که تمامی پارک ها و بوستان ها اصفهان از جمله حاشیه زاینده رود با خاموشی برق مواجه هستند و شهروندان نسبت به این موضوع اعتراض داشتند که ممکن است این موضوع در شب، خطر آفرین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بصیر طاهرزاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به خاموشی پارک های حاشیه زاینده رود اظهار کرد: شهرداری اصفهان پیرو تصمیمات ستاد کرونای استانی عمل‌می‌کند و اقدام به خاموشی پارک ها و بوستان‌ها می کند و با توجه به محدودیت‌های ستاد کرونا، ۷۰ درصد خاموشی اعمال شده است و فقط ۳۰ درصد روشنایی موجود است.

,

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود : هرگونه تصمیمی که ستاد کرونا گیرد، شهرداری موظف است انجام دهد و خاموشی پارک های حاشیه زاینده رود تصمیم شهرداری به تنهایی نبوده و ستاد کرونا باید با توجه به این شرایط تصمیم درستی بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه