اخبار داغ

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اهواز:

حل مشکلات آب استان خوزستان در اولویت ستاد اجرایی امام(ره) است

حل مشکلات آب استان خوزستان در اولویت ستاد اجرایی امام(ره) است
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: مقرر شد که ۴۷۱ روستای خوزستان آبرسانی و همچنین بخشی از مخازنی که لازم است در روستاها مستقر شوند تا آبرسانی انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مخبردزفولی، امروز (۲۸ تیرماه) که به منظور بررسی وضعیت برخی روستاهای دچار تنش آبی استان وارد اهواز شد در بدو ورود در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با هماهنگی استاندار خوزستان  تصمیم گرفته شد مشکلات بی آبی ۴۷۱ روستا را حل کنند به نظر می رسد با اعتبار ۶۰۰میلیاردی که بخش اعظمش را ستاد اجرایی امام خمینی تقبل کند می شود مشکل تنش آبی ۷۰۲ روستا را حل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه اگر مسئولین استان خوزستان همکاری کنند ستاد اجرایی امام و بنیاد برکت پای تامین اعتبار رفع تنش آبی روستاهای خوزستان است، افزود: ما خود را موظف می‌دانیم که هرچه از دستمان بر می‌آید را برای هم‌وطنان خوزستانی انجام دهیم و بتوانیم با با زمان بندی مشخص ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده به کل گرفتاری مردم را در این حوزه برطرف نماییم.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در این بازه زمانی چند طرح ضربتی نیز مانند تهیه مخازنی که لازم است در روستاها مستقر شوند تا آبرسانی صورت گیرد، انجام می شود، این مخازن تهیه شده‌اند و امیدواریم به سرعت مستقر شوند.

,

مخبردزفولی با اشاره به دیگر تصمیمات، بیان کرد: امروز هم ۶۰ تا ۱۰۰ تانکر اجاره می شوند تا آبرسانی کنند همچنین در ادامه با جلساتی که برگزار خواهد شد، باید ببینیم که لازم است چه کاری انجام شود، اصل کار این است که می‌خواستیم از اجرای تصمیماتی که همکاران ما ظرف چند روز گذشته گرفته‌اند، مطمئن شویم و ببینیم که چه کارهای دیگری می‌توان انجام داد.

,

در پایان گفت: در پایان سفر با رایزنی‌هایی که با استاندار و مسئولان استان انجام می‌شود، آنچه که از دستمان ساخته است را حتما انجام می‌دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه