اخبار داغ

استان همدان باید حداقل یک تیم در لیگ یک یا لیگ برتر داشته باشد؛

عزیزی‌خادم: آکادمی استعدادیابی فوتبال غرب کشور افتتاح خواهد شد/ تغییر نسل مدیران را به‌وفور در فدراسیون فوتبال شاهدیم

عزیزی‌خادم: آکادمی استعدادیابی فوتبال غرب کشور افتتاح خواهد شد/ تغییر نسل مدیران را به‌وفور در فدراسیون فوتبال شاهدیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تغییر نسل مدیران را در حوزه‌های مختلف به وفور شاهد هستیم و باید فضا را برای خدمت آن‌ها باز کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان همدان اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با نگاهی عدالت محور و دانش بنیان و بر اساس ظرفیت های موجود، فوتبال را به صورت یکپارچه گسترش می دهد. صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته یک ارزشمند است و حیف است استانی همچون همدان با توجه به نزدیکی به پایتخت تیمی در لیگ دسته یک نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عزیزی خادم با اشاره به اینکه استان همدان توانمندی‌های بالایی در حوزه فوتبال دارد، عنوان کرد: برادران حیدری در حوزه داوری در جامعه بین المللی موجب افتخار ایران هستند.

,

وی با بیان اینکه استان همدان زیرساخت های مناسبی در این حوزه دارد، تاکید کرد: آقای صوفی که برای چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال این استان انتخاب شد، به واسطه شهردار بودن و کسب اکثریت آرا مسؤولیتی بسیار سنگین در پیش دارد. همدان به عنوان کلانشهری مهم و تاریخی با ظرفیت بسیار، می تواند مرکز استعدادیابی غرب کشور باشد.

,

رییس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی در حوزه فوتبال بانوان و آقایان چهار یا پنج مرکز استعدادیابی در سطح کشور راه اندازی کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: همدان ظرفیت بالایی دارد که با توجه به بعد جمعیتی غرب کشور و نزدیکی به پایتخت، این استان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب ایران تعیین شود. مرکز استعدادیابی جنوب شرق کشور نیز چندی پیش به مرکزیت استان کرمان راه اندازی شد.

,

عزیزی خادم اظهار داشت: با برنامه ریزی جدید برای تیم‌های پایه از نادیده گرفته شدن استعدادها جلوگیری می شود و با انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور، استعدادهای این استان و غرب ایران شکوفا می شوند.

,

وی با بیان اینکه در وضعیتی حساس برای تیم ملی فوتبال کشور قرار داریم، عنوان کرد: همانطور که فوتبال آقایان دیده می‌شود، حداکثر توان خود را به کار گرفتیم تا در مسیر توسعه فوتبال بانوان نیز گام برمی داریم.

,

عزیزی خادم تصریح کرد: باید در یک ماه آینده و در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی با اتحاد ملی از لحاظ مادی، معنوی و فضا سازی رسانه ای برای صعود به جام جهانی متحد شویم.

,

وی افزود: معتقدیم با قدرتمند شدن فوتبال، اعتماد عمومی به فدراسیون بازمی‌گردد و این موضوع باعث هموار شدن رسیدن به اهداف و برنامه های فدراسیون می‌شود. امروز با افتخار در رابطه با توسعه فوتبال و عدالت یکپارچه در همه مناطق کشور سخن می‌گوییم.

,

وی گفت: امیدواریم با صعود تیم شهرداری همدان به لیگ فوتبال دسته یک، فوتبال این استان هم متحول شده و به واسطه آن فوتبال غرب کشور متنفع شود. تغییر نسل مدیران را در حوزه های مختلف به وفور شاهد هستیم و باید فضا را برای خدمت آن‌ها باز کنیم. توسعه پایدار و متوازن از مهمترین اهداف فدراسیون فوتبال است.

,

وی ادامه داد: توسعه فوتبال بانوان از دیگر اهداف مهم ماست و امیدواریم استان‌هایی همچون همدان نیز در این مسیر گام‌های ارزشمندی بردارند. هر چقدر فوتبال بانوان قدرتمند شود، موضوع فوتبال در خانواده نیز بیش از پیش توسعه می‌یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه