اخبار داغ

عضو پیشین شورای شهر یزد:

تکریم مردم و حفظ شأن شهروندی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری در دوره جدید باشد

تکریم مردم و حفظ شأن شهروندی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری در دوره جدید باشد
مدرسی گفت: هرچند طی سال‌های گذشته تلاش‌ها و خدمت‌هایی شده، اما مسئله مهم، احترام به شهروندان است که باید پررنگ‌تر در دوره پیش رو مورد توجه قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا مدرسی عضو پیشین شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون اولویت‌های اصلی مدیریت شهری پیش رو در شهر یزد گفت: نوع انتخابی که در انتخابات اخیر شورای شهر یزد، از سوی مردم صورت گرفت، در واقع خودش نشان‌دهنده اولویت‌ها و دغدغه‌های شهروندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: سبک انتخابی که مردم در هر دوره از انتخابات انجام می‌دهند و افرادی را که به آن‌ها اعتماد می‌کنند، به معنای این است که آن دیدگاه‌ها و برنامه‌ها و چشم‌اندازی که منتخبین در جریان انتخابات بر آن تأکید کرده بودند مورد توجه جامعه قرار گرفته است.

,

عضو پیشین شورای شهر یزد اظهار داشت: لذا در حال حاضر نیز منتخبین باید به شعارها و برنامه‌هایی که در زمان رقابت‌های انتخاباتی بر روی آن تأکید می‌کردند مراجعه کنند و بر اساس آن‌ها گام‌هایی را بردارند.

,

مدرسی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دغدغه اصلی شهروندان یزدی امروز مدیریت سرزنده، چابک، توانمند و مردم‌محور و دغدغه‌مند نسبت به شهر است.

,

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند شأن آن‌ها رعایت شود، اضافه کرد: هرچند طی سال‌های گذشته تلاش‌ها و خدمت‌هایی شده، اما مسئله مهم، احترام به شهروندان است که باید پررنگ‌تر در دوره پیش رو مورد توجه قرار بگیرد.

,

عضو پیشین شورای شهر یزد تأکید کرد: متأسفانه برخی از تصمیماتی که در سال‌های اخیر اتخاذ شده، بر مبنای احترام و شأن شهروندی نبوده است و از این حیث مردم گله‌هایی دارند لذا باید مدیران جدید شهری در پی رفع این مئسله قدم بردارند.

,

مدرسی عنوان کرد: برخی از تصمیماتی که گرفته و مصوباتی که گذارنده شده است، در برهه‌هایی فراتر از توقع و نیاز اقتصادی شهروندان بوده است، لذا باید مردم در این زمینه  تکریم شوند.

,

وی تصریح کرد: در واقع باید اصلاحاتی صورت بگیرد، نمی‌گویم حتما قوانین و مصوبات جدیدی گذاشته شود، بلکه بسیاری از مصوباتی که وجود دارد، به نفع مردم و به نفع شهر بازنگری شود و این بزرگترین اولویت و توقعی است که فکر می‌کنم شهروندان از شورای شهر آینده داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه