اخبار داغ

ثمره تور قاره ای قزاقستان، چک، ترکیه، مسابقات قهرمانی کشور و جام امام رضا صعود من به المپیک بود؛

پیرجهان: هدفم صعود به فینال مسابقات المپیک توکیوست/ حریفانم در دوومیدانی المپیک خیلی قدر هستند

پیرجهان: هدفم صعود به فینال مسابقات المپیک توکیوست/ حریفانم در دوومیدانی المپیک خیلی قدر هستند
دونده المپیکی کشورمان گفت: پس از رشته ۱۰۰ متر، رشته ۴۰۰ متر بامانع جذاب ترین رشته توکیو خواهد بود چراکه تنش زیادی دارد و رکوردها به سرعت جابجا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی پیر جهان دونده اعزامی به مسابقات المپیک ۱+۲۰۲۰ توکیو در مصاحبه با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: حدود ۵ سال است که این رشته را زیر نظر آقای ایوب دادروان شروع کردم و نتایج مطلوبی گرفته ام؛ شکر خدا از زمانی که فعالیتم را در این رشته آغاز کردم، رویاهای بزرگی در سرم داشتم و در این مدت زمان با حاکم بودن به شرایط خاص دوومیدانی، روند صعودی خوبی داشتم. من در حال حاضر دونده المپیکی جمهوری اسلامی ایران هستم و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه، دل مردم کشورم را شاد کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او با اشاره به روند پیشرفت و کسب جواز المپیک گفت: پیش از توکیو در تور قاره ای قزاقستان، مسابقات چک، مسابقات قهرمانی کشور، جام بین المللی امام رضا، مسابقات ترکیه شرکت کردم و ثمره آنها باعث شد من به المپیک توکیو راه پیدا کنم و هدف من صعود به نیمه نهایی و البته فینال مسابقات المپیک توکیو است.
,
 
,
دونده کاروان المپیک ایران افزود: در حال حاضر، فکر و هدفی جز ورزش و المپیک ندارم و فعلا می خواهم این روند و مسیر ادامه دار باشد و تمام فکر و ذکرم معطوف به این راه باشد. خانواده ام همیشه مرا حمایت کرده اند و دوستان و مربی ام باعث شدند تا انگیزه مضاعفی برای ادامه راه داشته باشم، از آقای دادروان تشکر ویژه ای دارم که همیشه کنار من بودند و شرایط را برای من فراهم کرند تا وارد این مسابقات شوم.
,
 
,
پیرجهان درباب اهمیت دوی 400 متر با مانع، این‌گونه صحبت کرد: به طور یقین می توانم بگویم، پس از رشته ۱۰۰ متر، رشته ۴۰۰ متر بامانع جذاب ترین رشته توکیو خواهد بود؛ چراکه تنش زیادی دارد، رکوردها به سرعت جابجا می شود و محبوبیت ورزشکاران این رشته بسیار بالا رفته است. رقبای من خیلی قدر هستند و من هم شرایط خوبی دارم و سعی میکنم بهترین نتیجه را به دست بیاورم.
,
 
,
او در انتها گفت: از حامیانم، مربیان و مسئولان و تمام کسانی که در این راه همراه من بوده اند تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برای کاروان المپیک کشورمان در توکیو دارم.
,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه