اخبار داغ

مربی اسپانیایی از مرداد ماه به ایران می آید

پاکدل: از دیگر رقبای آسیایی عقب نیستیم/ آشنایی پروفسور فرناندز با هندبال آسیا به تیم ملی کمک زیادی خواهد کرد

پاکدل: از دیگر رقبای آسیایی عقب نیستیم/ آشنایی پروفسور فرناندز با هندبال آسیا به تیم ملی کمک زیادی خواهد کرد
رئیس فدراسیون هندبال گفت: آشنایی مانوئل موتایا فرناندز با فضای هندبال آسیا مزیتی برای انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در خصوص امضای قرارداد با مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بعد از مدت ها که فدراسیون هندبال پیگیر جذب یک مربی بادانش و با سابقه مربیگری در تیم های خوب دنیا بود، خوشبختانه بعد از چند جلسه مذاکره با مانوئل موتایا فرناندز به جمع بندی نهایی رسیدیم و قراردادی بین فدراسیون هندبال ایران و این مربی اسپانیایی منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این مربی دارای مدرک مسترکوچ اروپا و بالاترین مدرک مربیگری کشور اسپانیا است. وی استاد تمام دانشگاه و در باشگاه های اسپانیا نیز سال ها مربیگری کرده است و دارای درجه پروفسوری است. وی چند مدال افتخار به عنوان مربی برتر از فدراسیون هندبال اسپانیا و مدرس مطرح هندبال در فدراسیون جهانی نیز داراست. مانوئل موتایا سه سال کمک مربی تیم ملی اسپانیا بوده و همراه این تیم توانست قهرمانی، سوم جهان و سوپرکاپ اروپا را کسب کند.

,

پاکدل اضافه کرد: دکتر مانوئل موتایا فرناندز به مدت 5 سال به همراه والری ریورا که از مربیان بزرگ و صاحبنام هندبال دنیاست، به کادرفنی تیم ملی قطر پیوست و همراه این تیم توانست نایب قهرمان دنیا و چند قهرمانی آسیا را به دست بیاورد و نکته حائز اهمیت برای فدراسیون هندبال ایران برای جذب این مربی، آشنایی وی با فضای هندبال آسیا به خاطر مربیگری در تیم ملی قطر بود.

,

وی با بیان اینکه امیدوارم در کنار این مربی افتخارت خوبی را در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا رقم بزنیم، اضافه کرد: طبق قرارداد این مربی از مرداد ماه به ایران می آید و اردوهای تیم ملی را پس از آغاز لیگ برتر هندبال کشورمان شروع می کند.

,

پاکدل با بیان اینکه از دیگر رقبای خود عقب نیستیم، ادامه داد: امروز از سایر کشورهای آسیایی به غیر از ژاپن و بحرین که در المپیک حضور دارند، عقب تر نیستیم و بسیاری از رقبای ما تمرینات خود را شروع نکرده اند و به دلیل حضور دو تیم در جام باشگاه های آسیا امکان آغاز اردوها را در اردیبهشت و خردادماه نداشتیم. حتی لژیونرهای ما در این مدت در ایران حضور نداشتند و یا با مشکلاتی مانند ابتلا به کرونا و مصدومیت روبرو بودند.

,

وی افزود: با برنامه ریزی خوبی که سرمربی تیم انجام داده، چند مرحله اردوی آماده سازی بسیار خوبی را خواهیم داشت و آخرین مرحله اردو نیز یک ماه قبل از آغاز رقابت های هندبال قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد. خوشبختانه تلاش ها نتیجه داد و مانوئل موتایا فرناندز همان گزینه ای است که مدنظر ما بود و آشنایی وی با فضای هندبال آسیا بسیار به تیم ملی کمک خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه