اخبار داغ

صالحی‌امیری با رئیسی به گفت‌وگو پرداخت؛

دیدار رئیس‌جمهور منتخب با رئیس کمیته ملی المپیک/ تأکید آیت‌الله رئیسی بر پرورش تفکر قهرمانی

دیدار رئیس‌جمهور منتخب با رئیس کمیته ملی المپیک/ تأکید آیت‌الله رئیسی بر پرورش تفکر قهرمانی
رئیس‌جمهور منتخب با رئیس کمیته ملی المپیک به دیدار و گفت‌وگو پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، گزارشی از اقدامات این کمیته و نیز آخرین وضعیت آمادگی و اعزام تیم های ورزشی کشورمان به رقابت های المپیک ۲۰۲۱ توکیو ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام و المسلمین رییسی نیز در این دیدار گفت: علاقمند بودم قبل از اعزام ورزشکاران برومند کشورمان به ژاپن با آنها از نزدیک ملاقات کنم ولی به دلیل محدودیت‌های کرونایی و لزوم آمادگی این عزیزان، این دیدار را به روزهای پس از بازگشت‌شان از المپیک موکول می‌کنیم.

,

رییس جمهور منتخب با اشاره به اینکه رقابت‌های این دوره المپیک به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاده و وضعیت خاصی دارد، افزود: در این دوره ورزشکاران و مربیان مجبور شدند یکسال برای حفظ آمادگی‌های‌شان تلاش کنند و این مساله سختی زیادی به آنها و خانواده‌هایشان تحمیل کرد که از این بابت به همه آنان و خانواده ایشان خدا قوت می‌گویم.

,

وی حمایت از ورزش قهرمانی و مدال‌آوران کشور را از اولویت‌های قطعی دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: اطمینان دارم جوانان غیرتمند کشورمان با افتخارآفرینی در المپیک دل مردم را شاد می‌کنند و در عوض سازمان اداری ورزش نیز باید به وظایف حمایتی خود به هنگام عمل کند تا ورزشکاران یک دغدغه بیشتر نداشته باشند و آن هم دغدغه قهرمانی باشد.

,

رییس جمهور منتخب از رئیس کمیته ملی المپیک خواست سلام و آرزوی موفقیت وی را به ورزشکاران المپیکی کشورمان برساند و ادامه داد: دولت باید به قوانین مصوب حمایتی از ورزشکاران و نیز وعده‌های خود در قبال قهرمانان ورزشی به موقع و مطابق وعده انجام شده عمل کند و اجازه ندهد حلاوت اجرای وعده‌ها با تاخیر از بین برود.

,

حجت الاسلام رییسی در بخش دیگری از سخنانش المپیک و رقابت‌های ورزشی را بهانه‌ای برای تعامل میان فرهنگ‌ها و ملت‌ها برشمرد و تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی سفرای فرهنگی ملت ریشه‌دار و متمدن ایران اسلامی هستند. امیدوارم به برکت دعای خیر مردم هم در نمایش فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بدرخشند و هم با مدال آوری دل مردم را شاد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه