اخبار داغ

با اعلام دبیر فدراسیون؛

آغاز اردوهای پارالمپیکی‌ها از دوم مرداد/ حضور ۴۲ نفر در بازی‌های پارالمپیک توکیو

آغاز اردوهای پارالمپیکی‌ها از دوم مرداد/ حضور ۴۲ نفر در بازی‌های پارالمپیک توکیو
دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از برگزاری اردوهای وزنه‌برداری، والیبال، دوومیدانی و تیراندازی از دوم مرداد در تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، مسعود حمیدی درباره وضعیت اردوهای پارالمپیکی با توجه به تشدید بیماری کرونا، اظهار داشت: اردوی ورزشکاران پارالمپیکی تداوم دارد و مشکلی در برگزاری اردوها وجود ندارد، به طوری که اردوی وزنه‌برداران تا روز پنج‌شنبه ۳۱ تیر در لاهیجان به پایان می‌رسد و بلافاصله اردوی آن‌ها از روز شنبه دوم مرداد در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا زمان اعزام به توکیو ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حمیدی هم‌چنین عنوان داشت: اردوی ۳ بانوی تیرانداز اعزامی به توکیو و هم‌چنین تیم ملی والیبال نشسته مردان نیز از روز شنبه دوم مرداد در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا زمان اعزام به توکیو ادامه خواهد داشت. با پایان پنجمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در قم، ششمین اردوی این تیم ابتدا در اصفهان و سپس آخرین اردو که وصل به اعزام است در تهران برگزار خواهد شد.
,
 
,
دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی دوومیدانی کاران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب خبر داد و افزود: این اردو از روز شنبه دوم مرداد با حضور ۹ ورزشکار در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می‌شود. ۴۵ سهمیه در بخش جانبازان و معلولان سهمیه کسب کردیم که از این تعداد ۴۲ نفر در بازی‌های پارالمپیک توکیو شرکت خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه