اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

خدمت رسانی به مردم اولویت مهم بسیج است/ اطلاع رسانی فعالیت های جهادگران در بین جوانان ایجاد انگیزه می کند

خدمت رسانی به مردم اولویت مهم بسیج است/ اطلاع رسانی فعالیت های جهادگران در بین جوانان ایجاد انگیزه می کند
گودرزی گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز در جامعه اطلاع رسانی فعالیت های جهادگران است که این کار علاوه بر معرفی الگوی جهادگران به جامعه قطعا برکات زیادی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله ظهر امروز(سه شنبه) دز در نشست هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت توسط بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بسیج در کنار صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت خدمت به مردم را دارد و امروز به وضوح شاهد هستیم بسیج با برنامه و راهبرد در هنه عرصه ها و مقاطع به مردم خدمت رسانی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور خدمت رسانی اولویت مهم بسیج است و لذا در گام دوم انقلاب با تکیه بر تجربیات گذشته و پای کار آوردن همه ظرفیت ها از جمله سرمایه عظیم مردم بسیج به دنبال خلق حماسه های بزرگ است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله اظهار کرد: امروز بسیجیان با سلاح ایمان ، تقوا و خدا باوری و اعتقاد به ظرفیت و توانمندی مردم در خدمت مردم و انقلاب هستند و خدمت صادقانه به مردم را همچون نعمتی الهی می دانند.

,

وی بیان کرد: خوشبختانه در طی این سال های اخیر بسیج سازندگی با ظرفیت عظیم گروه های جهادی در زمینه خدمت به مردم و تبدیل تهدیدات و به فرصت ها اقدامات بزرگی انجام داده است.

,

گودرزی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر جهادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و گروه های جهادی مهمترین مولفه قوی شدن ایران در گام دوم محسوب می شوند.

,

وی با بیان اینکه گروه های جهادی همواره و در شرایط مختلف پای کار مردم و انقلاب بوده اند و در خدمت صادقانه به مردم پیشتاز بوده اند، گفت:خوشبختانه هر روز شاهد کیفی و کمی شدن فعالیت های جهادگران هستیم.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله افزود: اقدامات گروه های جهادی در مناطق محروم امیدآفرین و نشاط بخش بوده و امروز نیاز است این امیدآفرینی به سایر مناطق نیز توسعه پیدا کند.

,

وی اظهار کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز در جامعه اطلاع رسانی فعالیت های جهادگران است که این کار علاوه بر معرفی الگوی جهادگران به جامعه قطعا برکات زیادی دارد و می تواند در بسیاری از جوانان برای حضور در اردوهای جهادی ایجاد انگیزه کند.

,

گودرزی گفت: فعالیت جهادگران بسیجی موجب پای کارآوردن مردم مناطق برای مشارکت در پیشرفت آن منطقه کند و لذا کار رسانه ای در کنار کار جهادی یک ضرورت است.

,

وی ادامه داد: بسیج با ورود به عرصه های مختلف علاوه بر خدمت رسانی به مردم ، الگوی کارآمد را به جامعه معرفی می کند و فعالیت رسانه ای در کنار کار جهادی در معرفی الگو بسیار موثر است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله اضافه کرد: حمایت و مشارکت همه جانبه دستگاه های اداری در اردوهای جهادی بسیج یک ضرورت است و باید همراه و یاور جهادگران بسیجی باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها نقش به سزایی در بازتاب اقدامات جهادگران بسیجی دارند که باید در کنار این کار مطالبه از مسئولین و دستگاه ها را برای تسریع فعالیت های گروه های جهادی را در دستور کار خود داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه