اخبار داغ

اهالی هندبال بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال چه گفتند؟

حیدری راد: تا به حال مربی ای با چنین رزومه و تجربیاتی به ایران نیامده/ سلیمی: فرناندز یک برگ برنده برای هندبال ایران است

حیدری راد: تا به حال مربی ای با چنین رزومه و تجربیاتی به ایران نیامده/ سلیمی: فرناندز یک برگ برنده برای هندبال ایران است
اهالی هندبال بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخاب مانوئل مونتایا فرناندز به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال با واکنش مثبت اهالی هندبال روبرو شد. در همین زمینه مربی هندبال و گلر تیم ملی در این باره صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

*سلیمی: فرناندز یک برگ برنده برای هندبال ایران است

, *سلیمی: فرناندز یک برگ برنده برای هندبال ایران است,

ناصر سلیمی آشنایی «مانوئل مونتایا فرناندز» مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال با هندبال آسیا را یک برگ برنده برای کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیایی دانست.

, ,

ناصر سلیمی، مربی هندبال در خصوص جذب «مانوئل مونتایا فرناندز» اسپانیایی به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بالاخره فدراسیون هندبال پس از تلاش های فراوان موفق شد یک مربی خوب و تراز اول دنیا را به هندبال جذب کند. مانوئل مونتایا دارای مدرک علوم ورزشی است و به علوم تربیت بدنی اشراف دارد و همچنین مدال و نشان های خوبی از کشورش گرفته است.

, , ,

وی با بیان اینکه از نظر من این مربی به دلایل زیادی می تواند به هندبال ما کمک کند، افزود: نخست اینکه این مربی با سواد و دانشی هست و سال ها دستیار والرو ریورای بوده و همراه این مربی تیم اسپانیا را به مقام قهرمانی جهان رساند. همچنین تیم قطر را با بازیکنان نه چندان ستاره صاحب عنوان دوم جهان کرد. همینطور با تیم باشگاهی خود بارها به جام باشگاه های اروپا راه یافته و صاحب مقام شده است.

,

سلیمی اضافه کرد: از تمام این نکات که بگذریم، این مربی سابقه کار در آسیا و در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قطر را دارد و نقاط ضعف و قوت تیم های ملی کشورهای آسیایی را که قرار است در رقابت های قهرمانی آسیا با آنها روبرو بشویم، به خوبی می شناسد. این  موضوع می تواند یک برگ برنده برای ما باشد.

,

سلیمی ادامه داد: من می توانم با توجه به اطلاعاتی که دارم بگویم وی بخش مهمی از کارهای هدایت تیم قطر و اسپانیا را انجام می داده طوری که به همراه ریورای اسپانیا را اول کرده و به محض اینکه ریورای به تیم ملی قطر پیوست، درخواست کرد مانوئل مونتایا هم همراهش باشد و کنار یکدیگر موفق شدند قطر را دوم جهان کنند.

,

وی افزود: به هر جهت امیدوارم با درایتی که از مسئولان فدراسیون هندبال سراغ دارم، امکانات و اردوهای کافی در اختیار این مربی قرار بگیرد و شرایط به نحوی باشد که نتایج بهتری از سال های گذشته کسب کنیم.

,

 

,

*حیدری راد: تا به حال مربی ای با چنین رزومه و تجربیاتی به ایران نیامده

, *حیدری راد: تا به حال مربی ای با چنین رزومه و تجربیاتی به ایران نیامده,

سعید حیدری راد ملی پوش هندبال ایران جذب «مانوئل مونتایا فرناندز» مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال را یک انتخاب درست خواند.

, ,

حیدری راد در خصوص جذب «مانوئل مونتایا فرناندز» مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال گفت: بهترین مربیان هندبال جهان اسپانیایی ها هستند و نگاهی به نتایج خوب تیم های اروپایی نشان می دهد که این تیم ها با مربیان اسپانیایی کار کرده اند. مانوئل مونتایا هم چون از یک مدرسه هندبال اسپانیایی آمده، مربی بسیار خوبی است.

, ,

وی افزود: «مانوئل مونتایا فرناندز» هم مسترکوچ و هم دکترای علوم ورزشی دارد و در کار خودش خبره است و تا به حال نتایج بسیار خوبی با تیم ملی اسپانیا و قطر کسب کرده و امیدوارم بتواند همین نتایج خوب را در ایران هم کسب کند و مطمئنم همین گونه نیز خواهد شد.

, ,

حیدری راد ادامه داد: به نظر من تا به حال چنین مربی با چنین رزومه و تجربیاتی به ایران نیامده بود. درست است جذب مربی به دلایلی کمی دیر شد ولی در پایان انتخاب خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم با همین مربی بتوانیم روی سکوی آسیایی قرار بگیریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه