اخبار داغ

مسائل فنی تیم من به خبرنگاران مربوط نیست؛

مجیدی: در بحث گل نخوردن روزبه‌روز بهتر شده‌ایم/ برای گل نخوردن دو برابر به بازیکنان پاداش می‌دهم

مجیدی: در بحث گل نخوردن روزبه‌روز بهتر شده‌ایم/ برای گل نخوردن دو برابر به بازیکنان پاداش می‌دهم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چیزی که من دنبالش هستم، گل نخوردن در سیستم ۳-۴-۳ است که روز به روز بهتر شده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی نسبتاً خوبی بود. بازیکنان ما با توجه به اینکه چند روز پیش بازی سنگینی با پرسپولیس انجام داده و کار به ۱۲۰ دقیقه کشیده شده بود، کمی سنگین بودند. در کل تیم ما مستحق پیروزی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد نیمکت‌نشینی وریا غفوری در این دیدار تصریح کرد: ترجیح دادم به برخی از بازیکنان استراحت دهم، علاوه بر غفوری به مسعود ریگی هم استراحت دادم.
,
 
,
 سرمربی استقلال در واکنش به این سؤال که آیا بهتر نیست از سبحان خاقانی که امروز خوب بازی کرد، بیشتر استفاده شود، گفت:  فکر می‌کنم به کسی از جمله خبرنگاران ربطی نداشته باشد که خاقانی چه زمانی بازی می‌کند. خاقانی در بازی با سایپا هم بازی کرد و نشان داده آینده روشنی خواهد داشت.
,
 
,
مجیدی در مورد عدم حضور شیخ دیاباته در لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان عنوان کرد: تصمیم فنی بود که دیاباته نباشد.
,
 
,
وی در واکنش به سؤال دیگری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد تحریم تمرین دو روز پیش تأثیر خودش را در روند بازی امروز استقلال مقابل نفت گذاشته بود، گفت: اینجا کنفرانس بعد از بازی است و اگر سؤالی درباره بازی دارید، در خدمت شما هستم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با بحث کمک ۲۰ میلیاردی یکی از اپراتورهای تلفن همراه به استقلال گفت: فکر نکنم این سؤال هم مربوط به این کنفرانس باشد.
,
 
,
مجیدی درباره اینکه بازیکنان استقلال از جمله احمد موسوی در هنگام حمله به دلیل اشتباه در پاسکاری جا می‌ماندند، یادآور شد: با شما موافق نیستم. احمد موسوی وارد زمین شد و خوب بازی کرد. به اصطلاح فوتبالی یک بار توپ پشت دفاع ما نیامد. بازیکنان رو به جلو هم عالی بودند و فرصت گل زدن داشتند. چیزی که من دنبالش هستم، گل نخوردن در سیستم ۳-۴-۳ است که روز به روز بهتر شده‌ایم. تنها چیزی که من را از برد خوشحال کرد، گل نخوردن تیمم بود. در ۹ بازی گذشته یعنی در ۸۱۰ دقیقه تنها دو گل دریافت کردیم. ارزش و معیار تیم‌های بزرگ در گل نخوردن است. این مسئله برای تیم من قابل ستایش است. از بازیکنانم ممنون هستم و به چیزی که می‌خواستم، رسیدم.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه از گل نخوردن تیمش خوشحال است، ادامه داد: برای برد پاداش می‌دهیم و برای گل نخوردن دو برابر پاداش در نظر می‌گیریم. استقلال نباید به راحتی گل بخورد. فکر نکنم تیمی مثل استقلال چنین آماری در لیگ داشته باشد که در ۹ بازی تنها ۲ بار گل خورده باشد. در یکی از این ۹ دیدار که با تساوی به پایان رسید، حق‌مان برد بود.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد محمد نادری گفت: قبل از اینکه درباره مسائل فنی نادری صحبت کنم، باید بگویم کار کردن با برخی از بازیکنان از جمله نادری لذت دارد. نادری قبل از اینکه از نظر فنی خوب باشد، از نظر اخلاقی بازیکنی با شخصیت است و کِیف می‌کنیم با او کار می‌کنیم. نادری امروز در پست غیرتخصصی بازی کرد و یک اشتباه نداشت. یک ضربه به سرش خورد و خوشبختانه حال عمومی‌اش خوب است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه