اخبار داغ

مربیان پدیده و سپاهان چه گفتند؟

نوازی: روز بد فوتبال برای ما بود/ نویدکیا: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از ماست

نوازی: روز بد فوتبال برای ما بود/ نویدکیا: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از ماست
مربیان پدیده و سپاهان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی در هفته بیست و هشتم صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی مربی پدیده پس از شکست تیمش برابر سپاهان در نشست مطبوعاتی در ابتدا گفت: ضمن خسته نباشید به دو تیم و تبریک به تیم سپاهان که پر مهره است و بالای جدولی است. علیرغم واگذار کردن بازی شایستگی برد داشتیم و از پنج شش موقعیت‌مان استفاده نکردیم و روی یک اشتباه فردی در ضد حمله گل خوردیم‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نوازی اضافه کرد: تیم ما جوان و پرانگیزه است و ما قبل از بازی احسان حسینی مدافع کلیدی‌مان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم ترکیب را عوض کنیم و همچنین عرفان معصومی را داریم که دو هفته است درگیر کرونا شده.
,
 
,
او در خصوص عملکرد تیمش گفت: تیم ما خوب بازی کرد و فکر می‌کنم بارها نشان دادیم که روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم و دنبال حاشیه و وقت تلف کردن و این مسائل نیستیم. تیم ما از روز اول دنبال فوتبال بازی کردن بود. بازی را نگاه کنید متوجه می‌شوید موقعیت‌های ما اتفاقی نبوده بلکه گردش توپ بود و آن چیزی که در تمرین کار کردیم انجام دادیم و توپ‌هایمان گل نشد.
,
مربی پدیده در پایان عنوان کرد: در کل تیم ما خوب بود و بچه ها دویدند و حق‌مان باخت نبود. روز بد فوتبال برای ما بود که در زمین خودمان شکست خوردیم.
,
 
,
*نویدکیا: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از ماست
, *نویدکیا: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از ماست,
 
,
محرم نوید‌کیا سرمربی سپاهان پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل پدیده در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت:  فکر می‌کنم 10 دقیقه ابتدایی را از دست دادیم و تیم حریف خیلی خوب بازی کرد، اما رفته رفته به بازی مسلط شدیم. شرایط خوبی داشتیم و فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. این شانس را داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم پدیده می‌خواست از ضدحملات استفاده کند، اما مسلط بودیم و بازی را اداره کردیم. در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم و فرصت‌های زیادی داشتیم، اما متاسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و در آخر این امکان را داشتیم که روی یک اوت بلند یا کرنر بازی را از دست بدهیم، اما خوشبختانه 3ا امتیاز را گرفتیم.
,
 
,
وی افزود: از بچه‌ها راضی هستم و خوب بودند. به آنها حق می‌دهم، چون می‌دانستند که آن طرف بازی پر گل شده و دلشان می‌خواست گل‌های بیشتری بزنند. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. تیم پدیده هم بازی خوبی انجام نداد، اما تمام تلاشش را کرد. اگر جای رحمتی بودم و این همه بازیکن از دست می‌دادم شاید جرات اداره کردن تیم را نداشتم. به رحمتی و همکارانش تبریک می‌گویم که این تیم را نگه داشتند و هر هفته بهتر شدند. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.
,
 
,
وی در مورد شرایط تیم‌ها در دو هفته پایانی و شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در مورد این موضوع اظهارنظر کنم، چون ممکن است باز هم عده‌ای ناراحت شوند. واقع‌بینانه این است که شانس آنها بهتر و بیشتر از ما است، اما ما راه خود را می‌رویم و تا انتها می‌جنگیم. اتفاقات فوتبال همیشه هست و باید دید که در نهایت چه خواهد شد. ما در دو هفته پایانی باید برنده باشیم و منتظر بمانیم که شانس هم خودش را به ما نشان دهد. مهم این است که تا روز آخر تلاش کنیم و برنده مسابقات باشیم و به آینده امیدوار بمانیم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص غیبت سروش رفیعی و عملکرد نه چندان خوب حاج‌صفی در بازی امروز گفت: رفیعی به دلیل 3 اخطاره بودن برای این مسابقه محروم بود. او همیشه به عنوان یک لیدر به ما کمک می‌کرد، اما خوشبختانه امروز بازیکن جایگزینش به خوبی جای خالی وی را پر کرد.
,
 
,
نویدکیا، افزود: حاج‌صفی از وقتی به سپاهان برگشته تمام تلاشش را کرده، اما وقتی بازیکنان نتیجه بازی‌های دیگر را متوجه می‌شوند می‌بینند که تیم حریف گل‌های زیادی به ثمر رسانده و شانس‌شان کم شده، از حالت منطقی خارج می‌شوند و کیفیت همیشگی خود را از دست می‌دهند. احسان امروز تمام تلاشش را کرد و این موضوع برای من از همه چیز مهمتر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه