اخبار داغ

خلیفه به ژاپن نرفت؛

المپیک توکیو| کاروان چهارم ستارگان ایران زمین امشب به توکیو می رود/ سرمربی تکواندو المپیک را از دست داد

المپیک توکیو| کاروان چهارم ستارگان ایران زمین امشب به توکیو می رود/ سرمربی تکواندو المپیک را از دست داد
کاروان چهارم ستارگان ایران چهت حضور در بازیهای المپیک زمین امشب به توکیو می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهارمین گروه از کاروان ستارگان ایران زمین برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰، امشب (چهارشنبه ۳۰تیر) تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 تاکنون ورزشکاران کاروان ستارگان ایران زمین در قالب رشته‌های تنیس روی میز، والیبال، تکواندو، قایقرانی، تیراندازی، تیروکمان ، شمشیر بازی، بوکس، دوچرخه سواری، بدمینتون،و بسکتبال با سفر به توکیو در دهکده بازی‌های المپیک مستقر شده‌اند.
,
همچنین گروه سوم ورزشکاران متشکل از تیم تکواندو و متین بالسینی تنها نماینده شنای کشورمان نیز شب گذشته عازم توکیو شد.
,
تیم ملی تکواندو ایران به منظور حضور در رقابت‌های میکس تیمی المپیک 2020، شب گذشته (سه‌شنبه - 29 تیر ماه) تهران را به مقصد  ژاپن ترک کرد اما نکته مهم اینکه نعمت خلیفه سرمربی تیم ملی کشورمان، ملی‌پوشان را در این سفر همراهی نکرد. 
,
گفته شده که دلیل عدم همراهی تیم ملی تکواندو توسط سیدنعمت خلیفه، مشکلات گوارشی سرمربی تیم ملی کشورمان بوده  و بدین ترتیب سرمربی تیم ملی تکواندو رقابتهای المپیک را از دست داد.
,
امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی ملی‌پوشان تکواندو ایران در اولین دوره برگزاری مسابقات میکس تیمی المپیک 2020 خواهند بود که به صورت آزمایشی توسط فدراسیون جهانی تکواندو در این دوره برگزار خواهد شد. 
,
این رقابت‌ها طی روزهای 2 تا 5 مردادماه در سالن ماکوهاری مسه برگزار م‌ی شود که هر روز یک مسابقه تیمی قبل از رقابت‌های کسب مدال برنز بخش انفرادی انجام خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه