اخبار داغ

با مشخص شدن میزبان بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۳۲؛

رئیس IPC میزبانی استرالیا را تبریک گفت/ پارسونز: بریزبین ۲۰۳۲ تبدیل به نقطه عطفی در جنبش پارالمپیک می شود

رئیس IPC میزبانی استرالیا را تبریک گفت/ پارسونز: بریزبین ۲۰۳۲ تبدیل به نقطه عطفی در جنبش پارالمپیک می شود
رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک میزبانی استرالیا در میزبان بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۳۲ را تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، با برگزاری صد و سی و هشتمین مجمع عمومی IOC در توکیو، اعضای مجمع، بریزبین استرالیا را به عنوان میزبان بازی های المپیک و پارالمپیک 2032 انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, IOC,

اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک با تبریک این انتخاب اظهار داشت: استرالیا با ارائه کامل ترین پیشنهاد برای برگزاری بازی های پارالمپیک و المپیک، تعهد کرده تا رویدادی پایدار و تماشایی برگزار نماید. من به عنوان رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به تمام افراد حاضر در این تیم تبریک می گویم.

,

او در ادامه افزود: چشم انداز بریزبین 2032 من را به وجد می آورد، به علاوه شور و اشتیاق فراوانی وجود دارد تا این رویداد را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کند. این بازی های در نظر دارد تا به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش مشارکت اجتماعی، پیاده سازی اهداف توسعه پایدار و همچنین استراتژی بلندمدت توریسم قابل دسترس (مناسب سازی شده) در رویداد آینده ایفای نقش کند.

,

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک خاطر نشان کرد:  با توجه به دستاوردهای پارالمپیک سیدنی 2000، من اطمینان دارم که بریزبین 2032 هم به همان اندازه موفق خواهد بود و تبدیل به نقطه عطفی در جنبش پارالمپیک می شود.

,

همچنین چلسی گوتل، رئیس شورای ورزشکاران IPC نیز میزبانی مجدد استرالیا برای این دو رویداد مهم را تبریک گفت.

, IPC,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه