اخبار داغ

ثریا آقایی: هدفم بالا آمدن از جدول المپیک است

ثریا آقایی: هدفم بالا آمدن از جدول المپیک است
ملی پوش المپیکی بدمینتون ایران گفت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با ارائه بازی‌های خوب و منطقی، از جدول مسابقات بالا بیایم تا بتوانم عملکرد خوبی را به ثبت برسانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ثریا آقایی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت خوبی دارم و تمریناتم را ادامه می دهم. در این روزها تمرینم را بر روی حرکت‌های کنترلی، توپی و بدن سازی متمرکز کرده‌ام و سعی دارم تا آغاز بازهای المپیک، خودم را به بهترین فرم آمادگی برسانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی با بیان اینکه در حال حاضر در کمپ فدراسیون در حال دنبال کردن تمرینات خود است تا در روز یکشنبه عازم ژاپن شود، ادامه داد:در گروه G با نمایندگانی از کشورهای چین و مالدیو هم گروه شده‌ام. اولین بازی من با بینجیائو از چین است که نفر دوم این کشور و رنکینگ نهم جهان را در اختیار دارد و در بازی دوم نیز باید به مصاف فاطیما عبدالرزاق از مالدیو بروم که او رنکینگ ۲۵۲ جهان را در اختیار دارد.

آقایی که خود رنکینگ ۹۹ جهان را در اختیار دارد، تصریح کرد: بدون شک بازی اول من بسیار سخت است اما تمام تلاشم را به کار می گیرم تا یک بازی خوب و هوشمندانه را در دستور کار قرار دهم تا بتوانم از جدول بالا بیایم.

ملی پوش المپیکی ایران افزود: در این مدت فدراسیون برای حضور من در المپیک برنامه های مختلفی را انجام داد و امیدوارم بتوانم در این بازی‌ها تلاش مربیانم را به خوبی جبران کنم و بتوانم خوش بدرخشم.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار می شود.

رقابت های بدمینتون المپیک از دوم مردادماه در شهر توکیو آغاز می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه