اخبار داغ

پینگ پنگ باز ایران با نماینده انگلیس رقابت می کند

المپیک توکیو| عالمیان حریف خود را در دور اول شناخت/ تمرین نیما با حریف امریکایی

المپیک توکیو| عالمیان حریف خود را در دور اول شناخت/ تمرین نیما با حریف امریکایی
با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای تنیس روی میز المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها المپین تنیس روی میز ایران حریف خود را در دور اول شناخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون تنیس روی میز؛ مراسم قرعه کشی رقابتهای تنیس روی میز المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد و نیما عالمیان تنها المپین تنیس روی میز ایران در دور اول به مصاف حریفی از انگلیس خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با توجه به قرعه کشی رقابتهای انفرادی تنیس روی میز المپیک 2020 در بخش مردان، نیما با رنکینگ ۱۲۷ با Drinkhall paul انگلیسی دارنده رنکینگ ۵۷ روبرو خواهد شد.

, Drinkhall paul,

عالمیان در صورت شکست نماینده انگلیس به دور دوم مقدماتی راه خواهد یافت و پس از برد در مرحله دوم به جدول اصلی رقابت ها راه پیدا می کند.

,

*تمرین نیما با حریف امریکایی

, *تمرین نیما با حریف امریکایی,

عالمیان با گروه نخست ورزشکاران به توکیو رفت و در این مدت تمریناتی داشته است. او آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست داشت که برای تشدید نشدن آن در انتخابی تیم ملی هم شرکت نکرد از این رو  امروز (چهارشنبه) در توکیو ماساژ دریافت کرد و فیزیوتراپی شد.

,

عصر هم یک جلسه تمرین با بازیکنی از آمریکا دارد. نکته جالب این است کاناک بازیکن آمریکا رقیب نیما در دور نخست بازی های المپیک ریو بود. در آن دیدار عالمیان موفق شد او را  شکست دهد و این بازیکن در همان دور نخست المپیک ریو حذف شد. کاناک در المپیک توکیو با شرایط متفاوت تر شرکت کرده و رقیب سر سخت تری شده و در حال حاضر رنکینگ ۳۰ جهان را دارد.

,

از آنجا که این دو بازیکن تنها بودند، بنابراین تصمیم گرفتند با هم تمرین کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه