اخبار داغ

نماینده کاستاریکا جانشین تکواندوکار شیلیایی شد

المپیک توکیو| تغییر دوباره جدول وزن 57- تکواندو زنان/ ناهید دوباره حریف کیمیا شد

المپیک توکیو| تغییر دوباره جدول وزن 57- تکواندو زنان/ ناهید دوباره حریف کیمیا شد
با جانشینی نماینده کاستاریکا به جای تکواندوکار شیلی جدول وزن 57- تکواندو زنان دوباره تغییر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تست کرونایی فرناندا آگوئیر تکواندوکار شیلیایی وزن 57- کیلوگرم بانوان رقابت‌های المپیک مثبت اعلام و او از ادامه رقابت‌های المپیک توکیو بازماند  تا جدول این رقابتها با یک تغییر غیرمنتظره روبرو شود. با حذف تکواندوکار شیلیایی جدول مسابقات تغییر کرد و نبرد ناهید کیانی با کیمیا علیزاده کنسل شد تا جید جونز حریف ناهید و حتیثه کبری ایلگون حریف کیمیا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این وجود در فاصله 4 روز تا آغاز مبارزات وزن دوم رقابت‌های المپیک 2020، فدراسیون جهانی تکواندو یک تکواندوکار جدید را به جدول این وزن اضافه نمود و لیندو آلواز نماینده کاستاریکا را جایگزین او کرد تا جدول رقابتهای وزن 57- کیلوگرم زنان دوباره 17 نفره شود.

,

این در حالی است که رقابت‌های تکواندو در دوره‌های اخیر مسابقات المپیک همواره با حضور 16 تکواندوکار برگزار شده و برای اولین بار در مسابقات توکیو دو وزن بانوان و یک وزن آقایان با حضور 17 تکواندوکار برگزار خواهد شد.

,

آلوارز به دلیل کسب عنوان سوم در مسابقات گزینشی المپیک در قاره آمریکا جایگزین شیلی نماینده شد تا کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی همچنان اصرار به برگزاری مسابقات وزن 57- کیلوگرم با حضور 17 تکواندوکار داشته باشند.

,

با این اتفاق ناهید کیانی با توجه به رنکینگ پایین‌تر نسبت به نماینده کاستاریکا همچنان در رنکینگ مسابقات در جایگاه آخر قرار می گیرد و در یک مسابقه بیشتر نسبت به تمامی تکواندوکاران در دور نخست به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهجویان خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه