اخبار داغ

باید تحت فشار هم حقیقت را گفت حتی اگر به ضررت باشد

منصوریان: از کریمی تشکر می کنم که مردانه حقیقت را گفت/ تا روزی که مربی هستم، سینه‌ام را ستبر کرده و پشت بازیکنام می ایستم

منصوریان: از کریمی تشکر می کنم که مردانه حقیقت را گفت/ تا روزی که مربی هستم، سینه‌ام را ستبر کرده و پشت بازیکنام می ایستم
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: امیدواریم در هفته‌های پایانی مثل بازی مقابل گل گهر و تراکتور قربانی اشتباهات سهوی داوران نشویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم در خصوص حواشی رخ داده در بازی برابر تراکتور اظهار داشت: من هیچ صحبتی در این خصوص ندارم. مصاحبه فیروز کریمی و رفتار ایشان کنار زمین را ببینید و متوجه می‌شوید که من حق داشتم یا نه. از او ممنونم که با آن فشار زیاد مردانه ایستاد و حقیقت را گفت. من شاگرد کریمی در استقلال بودم و دیروز چیز دیگری از ایشان یاد گرفتم که باید حتی تحت فشار هم حقیقت را گفت حتی اگر به ضررت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ضمن حمایت قاطعانه‌ای از بازیکنان تیمش تصریح کرد: من در هر تیمی که حضور داشته باشم، تمام قد پشت بازیکنانم می‌ایستم. در سه بازی گذشته اشتباهات فردی زیادی داشتیم که بیشتر این مشکلات به کادر فنی بازمی‌گردد. شاکله تیم من را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند. درست است که اشتباه داشته‌ایم این اشتباهات سهوی، باعث افزایش تجربه بازیکنان به خصوص در سطح لیگ برتر می‌شود. نباید یادمان برود که همین بازیکنان جوان در مسابقاتی که من سرمربی بودم، نمایش بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و نتایج خوب تیم را رقم زدند. مطمئن باشید تا روزی که مربی هستم، سینه‌ام را ستبر کرده و از بازیکنانم حمایت می‌کنم.

,

منصوریان افزود: همیشه گفته‌ام که 3 سال اول حضور تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر، سال ثبات است. ما باید به دنبال حفظ تیم در لیگ باشیم و بعد از آن با برطرف کردن نقاط ضعف برای کسب رتبه‌های بهتر تلاش کنیم. مطمئن باشید که در دو‌ مسابقه آخر با تمام قوا مثل بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان به میدان می‌رویم و‌ به دنبال کسب برد و اتمام لیگ با رتبه‌ای بهتر و امتیازات بیشتر خواهیم بود. امیدواریم مثل بازی‌های گذشته مقابل گل‌گهر و تراکتور قربانی اشتباهات سهوی داوران نشویم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه