اخبار داغ

شکوری: ثبت 5 گل شخصیت بلندپروازانه پرسپولیس را نمایان کرد/ سناریوسازی علیه تیم‌مان ادامه دارد

شکوری: ثبت 5 گل شخصیت بلندپروازانه پرسپولیس را نمایان کرد/ سناریوسازی علیه تیم‌مان ادامه دارد
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این روزهای سرخ‌پوشان صحبت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شکوری 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
, 

 

,

ضمن اشاره به برتری 5 بر صفر سرخپوشان ایران مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدای کلام، عید سعید قربان را به مردم شریف کشورم تبریک می‌گویم و همچنین باعث افتخار و خوشحالی است که بابت برتری پرگل تیم‌مان در این هفته، تبریک جداگانه برای هواداران پرسپولیس داشته باشم. ثبت 5 گل در یک بازی، شخصیت بلندپروازانه پرسپولیس را نمایان کرد و باید به چنین تیم قدرتمندی افتخار کنیم.

,

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: یک بازی روان و یکدست را شاهد بودیم که روند تاکتیکی بی‌نقص و بدون اشتباهی داشت. بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود و سرشار از انگیزه مقابل ماشین‌سازی به میدان رفتند و علیرغم اینکه حریف بابت دریافت پاداش میلیاردی انگیزه‌های زیادی داشت ولی نتوانست مقابل تعصب مثال‌زدنی بازیکنان و دانش کادرفنی دوامی بیاورد و دست‌ها را به علامت تسلیم، بالا برد. این برد، یک گام دیگر ما را به سمت قهرمانی نزدیک می‌کند اما هنوز کارهای زیادی داریم که باید انجام شود.

,

سخنگوی باشگاه پرسپولیس، سپس به موضوع مهمی اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی دو، سه ماه گذشته، سناریوسازی علیه پرسپولیس به اوج خود رسیده و قبل، حین و بعد از هر بازی شاهد مسائلی هستیم که خارج از عرف اخلاق و مرام پهلوانی است. برخی از هر طریقی که شده، تلاش می‌کنند تا احساسات بازیکنان پرسپولیس را برانگیزند و آنها را وادار به واکنش کنند؛ سپس فیلم هایی در فضای مجازی منتشر می‌شود که صحت و سقم آن با توجه به نرم‌افزارهای پیشرفته دیجیتال، جای ابهام و سوال دارد. در این فصل، بارها چنین اتفاقی رخ داده و متاسفانه شاهد بی‌اخلاقی محض در فوتبال کشورمان هستیم. فیلم‌های تقطیع شده را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که در آن حتی مشخص نیست چه اتفاقی افتاده و چه عواملی باعث رقم خوردن این مسائل است.

,

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال اضافه کرد: از اواسط این فصل که فشارها روی پرسپولیس به بالاترین حد خود رسید، در همه مصاحبه‌ها و بیانیه‌های رسمی از مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته انضباطی و البته کمیته اخلاق درخواست کردیم نظارت و تحقیق بیشتری روی روند اتفاقات علیه پرسپولیس داشته باشند. بارها نامه ارسال کردیم و به صورت غیررسمی و تماس‌های مستقیم خواستیم تا نسبت به مسائل پشت‌پرده و سناریوسازی علیه پرسپولیس ورود کنند تا فضای فوتبال کنترل شود. بار دیگر از همه مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهیم وارد عمل شوند و به صورت جدی با عاملان این اتفاقات برخورد کنند. افراد به راحتی به خودشان اجازه توهین به بازیکنان ما در ورزشگاه‌ها، خیابان‌ها و فضای مجازی را می‌دهند اما این تیم ماست که همیشه در خطر قرار می‌گیرد. کمیته اخلاق و انضباطی نه تنها امروز، بلکه باید از یکسال و نیم قبل، همه اتفاقات را بار دیگر مورد بررسی قرار بدهند و در مورد همه درگیری‌ها و مسائل جنجال‌ساز، رای صادر کنند.

,

شکوری افزود: باشگاه پرسپولیس به دنبال رعایت اصول اخلاقی است. حتی یکبار نیز درگیری و جنجالی را پیدا نمی‌کنید  که ما آغازگر آن باشیم. هرگز به دنبال تخریب سایر تیم‌ها نرفتیم چون به اصول پهلوانی، پایبند هستیم؛ ولی برخی بی‌اخلاقی‌ها از حد و مرز خود گذشته و نیازمند آن است که افراد دارای صلاحیت در فوتبال ایران و حتی نهادهای ذیربط خارج از فوتبال نسبت به آن واکنش نشان داده و واقعیت‌ها را برای مردم توضیح دهند.

,

معاون ورزشی و اجرایی باشگاه پرسپولیس در نهایت عنوان کرد: از هواداران عزیز و متعصب پرسپولیس تشکر می‌کنم. آنها تمام انرژی خود را صرف حمایت از تیم کرده‌اند و شایسته بهترین تقدیرها هستند. با توجه به اینکه کلیه فضاهای درآمدزایی از گذشته در اختیار کارگزار قرار گرفته است، تلاش کردیم تا بهترین امکانات را در اختیارشان قرار دهیم و حتی در حال تحقیق برای ایجاد فضاهای درآمدزایی با کمک هواداران داخل و خارج از کشور هستیم تا نگرانی آنها بابت مشکلات مالی باشگاه را به حداقل برسانیم. انشاا... در پایان این فصل، همه در کنار یکدیگر، جشنی تاریخی برگزار کنیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه