اخبار داغ

کشتی نوجوانان قهرمانی جهان| چهارمی آزادکاران ایران با ۳ طلا و یک برنز

کشتی نوجوانان قهرمانی جهان| چهارمی آزادکاران ایران با ۳ طلا و یک برنز
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در پایان رقابت های کشتی قهرمانی جهان در مجارستان صاحب 3 مدال طلا، یک مدال برنز و 2 عنوان پنجمی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 28 تا 30 تیرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط علی خرم دل در وزن 51 کیلوگرم، سید حسن اسماعیل نژاد در وزن 71 کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن 110 کیلوگرم به مدال طلا و علی رضایی در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. شهداد خسروی و محمدرضا شاکری در اوزان 55 و 60 کیلوگرم نیز پنجم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در رده بندی تیمی این مسابقات هند با 147 امتیاز قهرمان شد و تیم های آمریکا، روسیه و ایران به ترتیب با 143، 140 و 116 امتیاز دوم تا چهارم شدند.
,
 
,


نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم حسین احمدی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مغلوب رحمان اف آلان از قرقیزستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، احمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 48 کیلوگرم علی یحیی پور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر آرتیومیج بوگوسلاوسکی از لیتوانی را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل نوردانات آیتانوف از قزاقستان با نتیجه 2 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، یحیی پور از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 51 کیلوگرم علی خرم دل در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آدریان سیکورا از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل المان ممدوف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. خرم دل در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر چیراگ از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار نودیربک جومانازاروف از ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 55 کیلوگرم شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد دمتیتری کاراستویانوف از مولداوی گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یکچهارم نهایی مقابل ماگومد بایتوکایف از روسیه با نتیجه 8 بر 3 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، خسروی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 7 بر 3 بنجامین بوجت از رومانی را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. خسروی در این دیدار با نتیجه 5 بر 2 مغلوب  عبداله توپراک از ترکیه شد و به عنوان پنجم رسید.

در وزن 60 کیلوگرم محمدرضا شاکری در دور اول مقابل دالگات عبدالکادیروف از روسیه با نتیجه 7 بر 6 به برتری دست یافت وی در دور دوم مقابل سینگ جاسکاران از هند با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، شاکری به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه 12 بر 1 گابریل اوجوگ از مولداوی را مغلوب کرد و در دور بعد نیز با نتیجه 7 بر 2 از سد گئورگی آبولاشویلی از گرجستان گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. شاکری در این دیدار مقابل عبدالرحمن ابراهیم اف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 7 مغلوب و پنجم شد.

در وزن 65 کیلوگرم علی رضایی در دور اول با نتیجه 8 بر 2 آنوشاوان بارسقیان از ارمنستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آکمال سایدوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله ویشال از هند را با نتیجه 7 بر 3 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 6 مغلوب گئورگی گوگریتچیانی از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. رضایی در این با نتیجه 10 بر صفر دیانکو دیانکوف از بلغارستان را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 71 کیلوگرم سیدحسن اسماعیل نژاد در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 از سد گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر تچاریس کوگیومتسید از یونان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اسماعیل نژاد در این مرحله رائول کاسو از ایتالیا را با نتیجه 5 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله یرخان بکسلطان اف از قزاقستان را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. اسماعیل نژاد در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 از سد احمد موسایف از روسیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 80 کیلوگرم مجید باقری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر 5 مغلوب الکساندر مامروش از اوکراین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دیدار بعد، باقری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب گئورگین تریپون از رومانی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، یاراحمدی حذف شد.

در وزن 110 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کساوری کامینسکی از لهستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر آینازار بازاربایف از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. معصومی در این دیدار با نتیجه 5 بر 1 از سد ایلیا ژیبالوف از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال مقابل جیمز مولن از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
45 کیلوگرم: 1- بوون باسیت (آمریکا) 2- علیخان آشینوف (روسیه) 3- ایمرونبک رحمانوف (قرقیزستان) و امیدجان اسکندراف (ازبکستان) ... 12- حسین احمدی (ایران)
48 کیلوگرم: 1- امان (هند) 2- لوک لیلداهل (آمریکا) 3- نوردانات آیتانوف (قزاقستان) و سارگیس بگویان (ارمنستان) ... 8- علی یحیی پور (ایران)
51 کیلوگرم: 1- علی خرم دل (ایران) 2- نودیربک جومانازاروف (ازبکستان) 3- ناتانل جسورگا (آمریکا) و چیراگ (هند)
55 کیلوگرم: 1- ماگومد بایتوکایف (روسیه) 2- آبدینور نورلانبک (قزاقستان) 3- جاوید جاوید اف (آذربایجان) و عبداله توپراک (ترکیه) 5- شهداد خسروی (ایران)
60 کیلوگرم: 1- کامران بک کاداموف (ازبکستان) 2- سینگ جاسکاران (هند) 3- الکس گومباس (مجارستان) و عبدالرحمن ابراهیم اف (آذربایجان) 5- محمدرضا شاکری (ایران)
65 کیلوگرم: 1- می یر شاپیرو (آمریکا) 2- گئورگی گوگریتچیانی (گرجستان) 3- حبیب زاوربکوف (روسیه) و علی رضایی (ایران)
71 کیلوگرم: 1- سیدحسن اسماعیل نژاد (ایران) 2- احمد موسایف (روسیه) 3- جایدیپ (هند) و یرخان بکسلطان اف (قزاقستان)
80 کیلوگرم: 1- ساگار جاگلان (هند) 2- جمیز رولی (آمریکا) 3- مصطفی گادجی مالاچ دبیراف (روسیه) و تورنیکه سامخارادزه (گرجستان) ... 14- مجید باقری (ایران)
92 کیلوگرم: 1- ریفات گیداک (ترکیه) 2- ژوریک ژویف (روسیه) 3- یوسف دورسانوف (آذربایجان) و کامیل کوراگلیف (قزاقستان) ... 17- ابوالفضل یاراحمدی (ایران)
110 کیلوگرم: 1- امیررضا معصومی (ایران) 2- جیمز مولن (آمریکا) 3- ساهیل (هند) و ایلیا ژیبالوف (روسیه)

رده بندی تیمی: 1- هند 147 امتیاز 2- آمریکا 143 امتیاز 3- روسیه 140 امتیاز 4- ایران 116 امتیاز 5- قزاقستان 101 امتیاز 6- آذربایجان 89 امتیاز 7- گرجستان 73 امتیاز 8- ازبکستان 70 امتیاز 9- ترکیه 66 امتیاز 10- ارمنستان 41 امتیاز
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه