اخبار داغ

روز جمعه و از سوی فدراسیون کشتی

مراسم بدرقه ملی پوشان به المپیک برگزار می شود/ اهدای 800 میلیون تومان به کشتی گیران و کادر فنی

مراسم بدرقه ملی پوشان به المپیک برگزار می شود/ اهدای 800 میلیون تومان به کشتی گیران و کادر فنی
مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به المپیک توکیو روز جمعه و به صورت خصوصی در محل خانه ی کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت کشتی گیران و کادر فنی اعزامی به المپیک، این مراسم بدون مهمان برگزار می شود و نفرات اعزامی توسط پدر شهید مصطفی صدرزاده بدرقه و از زیر کلام اله مجید رد خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فدراسیون کشتی به منظور ایجاد انگیزه در بین نفرات اعزامی، مبلغ 800 میلیون تومان پاداش به کشتی گیران و کادر فنی در این مراسم، اهداء خواهد کرد.
,
 
,
فدراسیون کشتی همچنین پاداش دلاری برای کسب کنندگان مدال المپیک تعیین کرده است و کشتی گیران در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز 5، 3 و 2 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد و این جوایز بلافاصله پس از مراسم توزیع مدال به آن ها اهداء خواهد شد.
,
 
,
در روزهای گذشته نیز از سوی مسئولان استانی و حامیان مالی نیز پاداش های نقدی، دلاری و سکه ی طلا به کشتی گیران و کادر اعزامی اهداء شده است ضمن اینکه با پیگیری فدراسیون کشتی کلیه پاداش و حقوق اهدایی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان به نفرات اعزامی پرداخت شد.
,
 
,
پیش از این نیز از طرف وزارت ورزش برای کسب مدال طلای المپیک و پارالمپیک ۲ میلیارد تومان، مدال نقره یک میلیارد و250 میلیون تومان و مدال برنز 750 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین کمیته ملی المپیک نیز برای کسب مدال طلا ۱۰ هزار دلار، نقره ۵ هزار دلار و برنز ۳۵۰۰ یورو در پای سکو اهداء می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه