اخبار داغ

با ادای احترام و اهدای شاخه گل بر مزار شهید گمنام؛

مراسم بدرقه تیم‌های ملی کشتی به المپیک برگزار شد/ علی‌نژاد: همدلی در کشتی بی نظیر است

مراسم بدرقه تیم‌های ملی کشتی به المپیک برگزار شد/ علی‌نژاد: همدلی در کشتی بی نظیر است
مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به المپیک توکیو امروز جمعه در محل خانه ی کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت کشتی گیران و کادر فنی اعزامی به المپیک، این مراسم بدون مهمان برگزار شد و پدر شهید مصطفی صدرزاده بعنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پدر شهید صدرزاده در جمع کشتی گیران گفت: ما خانواده شهدا برای همه شما دعا می کنیم چرا که باعث افتخار کشور هستید.
,
 
,
وی در ادامه خاطراتی را از کشتی گیر شهید صدرزاده برای جمع حاضر تعریف کرد.
,
 
,
مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: در زمانی که در فدراسیون ووشو بودم سعی کردم جو مثبت و آرامش ویژه ای را به وجود آورم و در حال حاضر در کشتی نیز همان جو و آرامش را می بینم.
,
 
,
وی ادامه داد: کشتی توانست کرونا را که یک تهدید بود به فرصت تبدیل کرده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تمامی مسابقات و اردوهای خود را برگزار کند و امیدوارم که نتیجه زحمات خود را در المپیک ببینید.
,
 
,
علی نژاد تصریح کرد: جوی که در کشتی وجود دارد و همدلی که بین شما وجود دارد بی نظیر است و قطعا این جو باعث پیشرفت کار می شود.
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توکل بر خدا و دعای خیر مردم بتوانید نتایج زحمات خود را در المپیک ببنید و برای کشور عزیزمان افتخارآفرین باشید.
,
 
,
در ادامه این مراسم کلیپی از تیم اعزامی به المپیک توکیو پخش شد و پدر شهید صدرزاده هدایایی را به رسم یادبود به نفرات اعزامی اهداء کرد و کشتی گیران با حضور بر مزار شهید گمنام با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.
,
 
,
لازم به ذکر است فدراسیون کشتی به منظور ایجاد انگیزه در بین نفرات اعزامی، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان پاداش به کشتی گیران و کادر فنی در این مراسم، اهداء کرد.
,
 
,
تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب روز ۴ مرداد و ۸ مردادماه راهی شهر توکیو ژاپن محل برگزاری بازی های المپیک می شوند.
,
مسابقات کشتی بازی های المپیک روزهای ۱۰ تا ۱۶ مردادماه برگزار خواهد شد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه