اخبار داغ

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی اعلام کرد

پاداش ویژه برای دوومیدانی کاران موفق در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان

پاداش ویژه برای دوومیدانی کاران موفق در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان
با اعلام مدیر تیم های ملی پاداش ورزشکاران موفق در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان از سوی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، حمیدرضا فردین پور مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی با اشاره به در نظر گرفتن پاداش ویژه برای دوومیدانی کاران اظهار داشت: با تصویب هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی پاداش ورزشکاران موفق در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: بر همین این اساس هر کدام از ورزشکارانی که موفق به صعود از هرمرحله بازی‌های المپیک توکیو و مسابقات قهرمانی جوانان جهان شوند، به ازای صعود از هر مرحله مبلغ ۲۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. همچنین ورزشکارانی که موفق به شکستن رکورد ملی کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان شوند، به ازای هر یک‌بار رکورد شکنی مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش از سوی فدراسیون دوومیدانی دریافت خواهد کرد.

,

فردین پور ادامه داد: ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک توکیو شوند، به ازای کسب مدال برنز ۱۰۰ میلیون تومان، مدال نقره ۱۵۰ میلیون تومان و مدال طلا ۲۰۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند نمود و ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در مسابقات جهانی جوانان شوند، به ازای کسب مدال برنز ۵۰ میلیون تومان، مدال نقره ۸۰ میلیون تومان و مدال طلا ۱۰۰ میلیون تومان پاداش از سوی فدراسیون خواهند کرد.

,

همچنین مربیان شخصی ورزشکاران موفق در این دو رویداد دوومیدانی به میزان ۵۰ درصد از کل پاداشی که ورزشکاران آنها از این مسابقات به دست آورده‌اند را از سوی فدراسیون دوومیدانی دریافت خواهند کرد.

,

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در پایان خاطر نشان کرد: این پاداش‌ها فقط جوایزی است که فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکاران موفق در این دو رقابت در نظر گرفته و ارتباطی به جوایزی که وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک برای آنها در نظر خواهد گرفت ندارد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه