اخبار داغ

چرا چنین مدیرانی را در باشگاه پرسپولیس نمی‌بینیم؛

مراغه‌چیان: مددی در باشگاه استقلال اصلاً مأموریتی نداشته/ استقلال با این شرایط آینده خوبی نخواهد داشت

مراغه‌چیان: مددی در باشگاه استقلال اصلاً مأموریتی نداشته/ استقلال با این شرایط آینده خوبی نخواهد داشت
عضو پیشین هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: تا وقتی شرایط به این گونه باشد، استقلال آینده خوبی نخواهد داشت و نباید خیلی امیدوار بود.
[

سعید مراغه‌چیان، عضو پیشین هیأت‌مدیره باشگاه استقلال طی گفت‌وگویی که با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا داشت، پیرامون شرایط کنونی مدیریت این باشگاه اظهار داشت: مدیریت فعلی را هیچ‌کسی قبول ندارد، وقتی که کار شما مقبول هیچ آدمی نیست بهتر است که بروید و کار را به کاردانش بسپارید. سوال من این است که چرا چنین مدیرانی را در پرسپولیس نمی‌بینیم؟ چرا استقلال جولانگاه آقایان شده و هرکسی که دلش می‌خواهد می‌آید و می‌رود؟ آیا جز این است که بین دو تیم سرخابی تبعیض صورت می‌گیرد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مراغه‌چیان درباره پاداش‌های پرداختی فرهاد مجیدی به بازیکنان پس از برد بیان داشت: پیروزی‌های تیم هیچ ربطی به مدیریت استقلال ندارد و طبیعی‌است که آقایان وقتی نمی‌توانند پیروزی‌ها را به نام خود بزنند، از آن حمایت نیز نکنند. در هیأت‌مدیره گذشته افرادی بودند که با پرداخت مبالغی به تیم، شرایط بهتری را برای استقلال رقم زده بودند. سوال من این است که چرا این افراد باید کنار بروند و افرادی بیایند که هیچ کاری از آنها ساخته نیست؟
,
 
,
وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: در زمان حضور آندره‌آ استراماچونی در استقلال نیز آقایان با سنگ‌اندازی‌هایی که داشتند باعث فراری شدن این مربی شدند که ناکامی استقلال و از دست دادن جام لیگ برتر را به‌همراه داشت.
,
 
,
عضو پیشین هیأت‌مدیره باشگاه استقلال درباره لو رفتن قراردادهای بعضی بازیکنان استقلال نیز اذعان داشت: بنده اطلاع دقیقی از قراردادها ندارم اما سوال بازهم این خواهد بود که چرا این اتفاقات و حواشی فقط برای استقلال رخ می‌دهد؟ این فقط حاکی از سؤمدیریت در استقلال در تمامی بخش‌هاست.
,
 
,
وی در پاسخ به اینکه آیا مددی برای کاهش قرارداد بازیکنان به استقلال آمده و آیا در ماموریت خود موفق شده یا خیر خاطرنشان کرد: مددی اصلا در استقلال ماموریتی نداشته و مانند خیلی دیگر از مدیرانی که آمده‌اند و رفته‌اند، فقط آمد تا برای خود آورده‌ای جمع کند و برود. اصلا بحث ماموریتی نبوده که بخواهیم درباره آن بحث کنیم که اگر هم بوده باشد مددی در آن ناموفق بوده.
,
 
,
کاپیتان اسبق آبی‌های تهرانی در انتها درباره آینده استقلال گفت: تا وقتی شرایط به این گونه باشد استقلال آینده خوبی نخواهد داشت و نباید خیلی امیدوار بود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه