اخبار داغ

وی با مصدومیت به المپیک اعزام شد

سهرابیان: ملایی یک نتیجه تاریخی ثبت کرد / به دنبال حضور در فینال گروه A یا B هستیم

سهرابیان: ملایی یک نتیجه تاریخی ثبت کرد / به دنبال حضور در فینال گروه A  یا B هستیم
رییس فدراسیون قایقرانی با اشاره موفقیت ملی پوش روئینگ زنان ایران گفت: تا پیش از حضور در المپیک توکیو رویای ما حضور در فینال گروه C بود اما اکنون به اهداف بزرگتری مثل فینال گروه A یا B می اندیشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نازنین ملایی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رویینگ تک نفره زنان با ثبت زمان هشت دقیقه و هفت ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت و به مرحله نیمه نهایی مسابقات این رشته در بازی های المپیک صعود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به صعود نماینده روئینگ ایران به مرحله نیمه نهایی بازی‌های المپیک، اظهار داشت: نازنین ملایی یک نتیجه تاریخی ثبت کرد. اینکه از عنوان تاریخی استفاده می کنم بی دلیل نیست زیرا ما تا پیش از بازی های المپیک رویای فینال گروه C داشتیم اما اکنون اهداف بزرگی در سر داریم و به دنبال حضور در فینال گروه A یا B هستیم. امیدوارم روند موفقیت مولایی همچنان ادامه داشته باشد.

, C, A, B,

رییس فدراسیون قایقرانی درباره شرایط ملایی بیان داشت: ملایی قایقران سبک وزنی است که در بین سنگین وزن های رویینگ به نتایج خوبی دست پیدا کرده. او با مصدومیت این نتایج را ثبت کرد و باید از کادر پزشکی قدردانی کنم که وی را به آوردگاه توکیو رساندند. وی با مصدومیت جزیی به المپیک اعزام شد اما تلاش پزشکان کاروان وی را به مسابقه رساند و او دومین رقابت خود را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت.

,

سهرابیان با تمجید از عملکرد ملی پوش روئیگ زنان اضافه کرد: مسابقات مرحله نیمه نهایی گروه A و B برگزار خواهد شد تا نفرات مدعی رسیدن به فینال ها مشخص شوند. به نتایج ملایی امید زیادی داریم. البته وی تاکنون توانسته بهترین نتیجه روئینگ زنان ایران را در ادوار المپیک ثبت کند و این افتخار زیادی برای شیردختر ایرانی است.

, A, B,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه