اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار خبر داد؛

فعالیت ۳۰ درصد ظرفیت تالارهای پذیرایی در محیط باز

فعالیت ۳۰ درصد ظرفیت تالارهای پذیرایی در محیط باز
پورعباس گفت: تالارهای پذیرایی فقط در محیط باز می توانند با ۳۰ درصد ظرفیت تالار فعالیت داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مرتضی پورعباس رئیس اداره  صمت رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ در خصوص آغاز موج پنجم کرونا در کشور با درخواست از همکاری بیشتر اصناف و بازایان در این شهرستان گفت: بر اساس اعلام مرکز بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر افزایش قابل توجه بیماران بستری کرونایی و به جهت کمک به کادر بهداشت و درمان و حفظ سلامت خود و دیگران از همه اصناف و بازاریان محترم تقاضا می کنبم، حتی المقدور از فعالیت در واحدهای سرپوشیده خودداری و ضمن استفاده از ماسک، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره صمت رشتخوار در ادامه بیان داشت: برابر مصوبات ستاد کرونا و شروع پیک پنجم کرونا واحتمال افزایش بیماران کرونایی از کلیه واحد‌های صنفی شهرستان رشتخوار از جمله نانوایی‌ها و و تالار های پذیرایی و .... در خواست میشود  نسبت به رعایت  دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی اقدامات لازم را به طور جدی دنبال نمایند.

,

 وی با تاکید بر اینکه تالارهای پذیرایی فقط در محیط باز می توانند با ۳۰ درصد ظرفیت تالار فعالیت داشته باشند، اذعان داشت: شهروندان حتی المقدور از شرکت در مراسم و مجالس به طور خاص در اماکن سرپوشیده خوداری کنند.

,

پورعباس در پایان افزود: واحدهای صنفی خاطی از دستورالعمل های ابلاغی وفق مقررات رفتار و به تعزیرات حکومتی معرفی میشوند .

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه