اخبار داغ

رقبای ما در المپیک بهترین تیم‌های جهان هستند اما ما نیز بهترین تیم آسیا هستیم؛

آتشی: نشان دادیم که زنگ تفریح نیستیم/ نباید از آمریکا و فرانسه بترسیم

آتشی: نشان دادیم که زنگ تفریح نیستیم/ نباید از آمریکا و فرانسه بترسیم
مربی اسبق و کارشناس بسکتبال گفت: با نمایش خوبی که در برابر چک داشتیم، نشان دادیم که زنگ تفریح این رقابت‌ها نیستیم و نباید از آمریکا و فرانسه بترسیم.
[

عنایت آتشی کارشناس و مربی اسبق بسکتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون بازی تیم ملی بسکتبال ایران برابر چک اظهار داشت: ما در این بازی در حد توانایی‌مان و با توجه به امکانات‌مان خوب بودیم و بازی قابل قبولی ارائه دادیم. می‌دانیم که چک تیمی حرفه‌ای و قدرتمند است هرچند که برای اولین بار به المپیک صعود کردند اما تمامی بازیکنان آن‌ها در لیگ‌های حرفه‌ای هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مثلا یکی از بازیکنان آنها که در NBA در تیم شیکاگو بولز بازی می‌کند. چک با توجه به بازی‌هایی که در انتخابی المپیک برابر کانادا، یونان و ترکیه ارائه کرد؛ نشان داد که تیمی با اقتدار است و با توجه به شرایط سخت افزاری، ما عملکردی خوب به خصوص در کوارتر چهارم در برابر آن‌ها داشتیم.

, NBA,

وی در ادامه درباره شکستمان برابر چک بیان داشت: اگر ما می‌توانستیم در ضربات پنالتی بهتر باشیم و نیز کمتر توپ از دست می‌دادیم، حتی امکان پیروزی یا کاهش اختلاف را داشتیم. در کل نشان دادیم که حریفی سرسخت برای چک بودیم و زنگ تفریح آنها و دیگر تیم‌ها نیستیم.

,

مربی اسبق بسکتبال درباره مصدومیت و نمایش امروز حامد حدادی خاطرنشان کرد: حدادی با وجود مصدومیت امروز نمایش خیلی خوبی داشت. همان‌طور که در جریان بازی دیدیم پس از 5 اخطاره شدن حدادی، تیم ما تا حدودی دچار افت شد. حدادی وقتی در تیم حضور دارد چه از نظر فنی و چه از نظر روحی و روانی تیم را به اوج می‌رساند.

,

آتشی در انتها پیرامون بازی برابر آمریکا و فرانسه تصریح کرد: می توانیم دربرابر آمریکا و فرانسه نیز کیفیت خود را نشان دهیم و باید از این دو تیم نترسیم. هرچند که آمریکا بهترین تیم جهان و فرانسه یکی از چهار تیم برتر جهان است اما ما نیز بهترین تیم آسیا هستیم و با توجه به تجربه بازی در برابر آمریکا در جام جهانی ترکیه 2010 و فرانسه در جام جهانی 2014 اسپانیا، اگر صلابت و کیفیت‌مان به مانند امروز باشد، می‌توانیم با کیفیت و آبرومندانه بازی کنیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه