اخبار داغ

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب:

تولید و مصرف آب در بسیاری از شهرها سربه سر شد/ ۳۰۴ شهر دچار تنش آبی هستند

تولید و مصرف آب در بسیاری از شهرها سربه سر شد/ ۳۰۴ شهر دچار تنش آبی هستند
سخنگوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در زمان اوج مصرف، در بسیاری از شهرهای کشور میزان تولید و مصرف آب با هم برابر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمیدرضا کشفی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰۴ شهر در کشور دچار تنش آبی است افزود: در این شهرها میزان مصرف آب ۱۰ تا ۳۰ درصد از میزان تولید آب بیشتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه در ۱۰۰ شهر با مدیریت فشار و البته به سختی آب مورد نیاز را تأمین کردیم گفت: در هفته‌های گذشته در برخی از شهرها با قطعی برق شاهد قطع شدن آب شرب بودیم که دلیل آن وابستگی تأمین آب به تجهیزات برقی بوده است.
,
 
,
سخنگوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب برای رفع مشکل قطعی آب در اثر قطعی برق ادامه داد: لیست فیدرهای حساس که برق مورد نیاز تأسیسات حساسی مانند آب شیرین کن‌ها، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب و ایستگاه‌های پمپاژ اصلی را تأمین می‌کند را به شرکت توانیر ارائه کردیم که از لیست قطعی‌ها خارج شود که این موضوع سبب کاهش چشمگیر خاموشی‌ها در اثر قطعی برق شد.
,
 
,
کشفی با اشاره به ورود دیزل ژنراتورها به مدار برای تأمین برق مراکز حساس آب ادامه داد: یک سوم تأسیسات حساس آب به دیزل ژنراتور مجهز است که آن‌ها را به مدار وارد کردیم که این دیزل‌ها در دو ماه گذشته چندین بار تست شده است.
,
 
,
وی افزود: در برخی از استان‌های کشور از جمله استان البرز و گلستان بخش زیادی از آب شرب از طریق چاه تأمین می‌شود که پراکندگی این چاه‌ها سبب شده تا با قطعی برق منازل و بخش مسکونی از مدار تولید خارج می‌شوند که با هماهنگی‌های انجام شده توانستیم مشکل آن‌ها را برطرف کنیم.
,
 
,
سخنگوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: در چند روز آینده هوا گرم‌تر خواهد شد که سعی می‌کنیم دیزل‌های بیشتری به مدار وارد کرده و حداکثر استفاده را از تأسیسات آبی داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه