اخبار داغ

همزمان با روز اردبیل انجام گرفت؛

تجلیل از اصغر گلمغانی، شاعر پیشکسوت اردبیل+ عکس

تجلیل از اصغر گلمغانی، شاعر پیشکسوت اردبیل+ عکس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل همزمان با روز اردبیل با حضور در منزل اصغر گلمغانی از این شاعر پیشکسوت اردبیلی تجلیل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، همزمان با روز اردبیل عبداله بحرالعلومی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به همراه سید سعید اطهرنیاری مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل و عاطف محمد نژاد مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی  شهرداری اردبیل  پیش از ظهر امروز با حضور در منزل علی اصغر محسن پور گلمغانی  به مناسبت دهه امامت و ولایت از این  شاعر پیشکسوت اردبیل تجلیل کردند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این دیدار تکریم پیشکسوتان ادب و هنر استان اردبیل را یکی از رسالت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ و هنر  اردبیل مرهون تلاش های شبانه روزی اهالی فرهنگ و هنر استان است.

,

وی با بیان اینکه پیشکسوتان فرهنگ و هنر  در واقع گنجینه های فراموش نشدنی استان هستند، گفت: تجلیل و تکریم این پیشکسوتان وظیفه عمومی است و همه مسئولین به مناسبت های مختلف با حضور در منازل گنجینه های استان ضمن تکریم بزرگان دیار دارالارشاد برای نسل های آینده نیز الگوسازی کنند.

,

اطهر نیاری مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل نیز در این دیدار به تبیین ویژگی های شخصیتی و هنری محسن پور گلمغانی پرداخت و گفت: حاصل عمر این شاعر پیشکسوت اردبیل تالیف دو کتاب شعر است.

,

علی اصغر محسن پور گلمغانی متولد 1312 و از بازنشتگان آموزش و پرورش استان اردبیل است. وی از همان عنفوان جوانی با حضور در محافل ادبی اردبیل به تمرین شعر سرایی پرداخت و بیش از 60سال از عمر خود را در عرصه ادبیات اردبیل سپری کرده است. 

,

اصغر گلمغانی با اینکه 9دهه از عمرش سپری شده است هنوز هم در محافل ادبی اردبیلی حاضر شده و به شعرخوانی می پردازد. تخصص این شاعر پیشکسوت اردبیل، غزل است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه