اخبار داغ

اگر از ۱۷ سالگی وارد پارادوومیدانی شده بودم، زودتر به آرزوهایم می‌رسیدم

افروز: رویایم کسب چهار طلای متوالی پارالمپیک است/ از معلولین می‌خواهم خود‌ را باور کنند

افروز: رویایم کسب چهار طلای متوالی پارالمپیک است/ از معلولین می‌خواهم خود‌ را باور کنند
ملی پوش پارادوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: آرزو دارم در چهار دوره متوالی پارالمپیک حاضر شوم و با کسب مدال طلا برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، سعید افروز ملی پوش پارادوومیدانی اظهار داشت: از مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با ورزش این حوزه آشنا شدم و ابتدا به والیبال نشسته علاقه مند بودم و در این رشته فعالیتم را آغاز کردم اما به صورت اتفاقی وارد دوومیدانی و ماده پرتاب نیزه شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه گفت: سال گذشته با اولین حضورم در میادین بین المللی توانستم در رقابت های جایزه بزرگ فزاع امارات مدال نقره را بدست آورم که این مدال را به شهدای شهرستان اسفندقه استان کرمان اهدا کردم.

,

افروز پیرامون کسب مدال در پارالمپیک عنوان کرد: تمام ورزشکاران آرزو دارند که در میدان المپیک و پارالمپیک صاحب مدال طلا شوند و من نیز از این موضوع مستثنی نیستم و امیدوارم که در توکیو که اولین حضورم در آوردگاه پارالمپیک است بتوانم صاحب خوشرنگ ترین مدال بازی ها شوم.

,

ملی پوش پارادوومیدانی درباره حضور خود در ورزش افزود: از زمانی که وارد دنیای ورزش شدم، نگاه اطرافیانم نسبت به توانایی های من تغییر کرد و حضورم در تیم ملی انگیزه ای شد تا آنها نیز به سمت ورزش روی آورند و توانایی هایشان را باور کنند.

,

افروز در ادامه بیان داشت: اگر به گذشته بازگردم، باز هم این رشته را انتخاب می کنم. اگر از همان سن ۱۷ سالگی وارد ورزش دوومیدانی شده بودم خیلی زودتر می توانستم به آرزوهای ورزشی ام برسم و رویدادهای بیشتری را تجربه کنم. اما حالا می خواهم رویایم را محقق کنم و با حضور در ۴ دوره متوالی پارالمپیک برای کشورم با کسب مدال طلا افتخارآفرینی کنم.

,

وی درباره آمادگی خود برای پارالمپیک تصریح کرد: تمریناتم را زیر نظر مربی ام شاهرخی پیگیری می کنم تا با آمادگی کامل وارد رقابت های توکیو شوم. برای اینکه بتوانم در روز مسابقه آرامش و تمرکزم را حفظ کنم علاوه بر تصویرسازی ذهنی و انجام تمرینات روانشناسی، کلیپ های انگیزشی ورزشی متعددی را نگاه می‌کنم تا انرژی مثبت و انگیزه ام را حفظ و هدفم را اجرایی کنم.

,

وی با درخواستی جالب از معلولین عنوان کرد: از تمام افراد دارای معلویت می خواهم که وارد دنیای ورزش بشوند و توانایی هایشان را باور کنند تا با حضور در میادین مختلف ورزشی علاوه بر کسب مدال برای تیم ملی ایران، به رویاهایشان رنگ حقیقت ببخشند.

,

ملی پوش دوومیدانی کشورمان در پایان با تشکر از مسئولین گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، مربیانم و خانواده ام برای زحمات و حمایت هایی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم که بتوانم در توکیو پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه