اخبار داغ

آلکنو از بازیکنان به خوبی استفاده می‌کند؛

شهنازی: وقتی معروف خوب باشد، تیم هم حالش خوب است/ بهتر است بازی به بازی پیش برویم تا به موفقیت برسیم

شهنازی: وقتی معروف خوب باشد، تیم هم حالش خوب است/ بهتر است بازی به بازی پیش برویم تا به موفقیت برسیم
کارشناس والیبال ایران گفت: با توجه به شرایط ایده‌آل معروف نتایج تیم ما بسیار خوب شده و هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم.
[

ناصر شهنازی، مربی و کارشناس والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط فعلی تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: نظر فنی و روحی‌روانی نسبت به لیگ ملت ها متفاوت شده ایم و بهتر از آن زمان بازی می‌کنیم. می‌دانیم که وقتی معروف در وضعیت خوبی باشد، همه بازیکنان تیم ملی در وضعیت خوب روحی و روانی و فنی خواهند بود. با توجه به شرایط ایده‌آل معروف نتایج تیم ما بسیار خوب شده و هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم. این روحیه جنگندگی و تلاش مضاعف بازیکنان بسیار حائز اهمیت و با ارزش است که تیم را رو به جلو می‌برد.

شهنازی پیرامون صعود ایران از گروهش بیان داشت: با توجه به باخت ایتالیا برابر لهستان، باید چشم به نتایج دیگر گروهمان نیز باشیم اما با پیروزی برابر کانادا می‌توانیم به اطمینان خوبی برسیم و به سراغ بازی‌های بعد از آن برویم. به احتمال زیاد از این گروه صعود خواهیم کرد و تا این‌جا نمایش بسیار خوبی داشتیم.

شهنازی درباره احتمال کسب مدال المپیک نیز اذعان داشت: نمی‌توان با قاطعیت نظری در این باره داد چون ما در گروه آسان‌تری قرار داریم و باید به نتایج گروه مقابل که بزرگان والیبال جهان در آن حضور دارند نیز توجه کنیم. احتمال رخ دادن هر اتفاق خوب و بدی هست. اگر شرایط به خوبی پیش برود، می‌توانیم در مرحله بعدی نیز موفق باشیم و حتی نیم نگاهی به سکو داشته باشیم. فعلا اما بهتر است چشم به صعود از گروه خودمان بدوزیم تا بتوانیم در مرحله بعدی وضعیت خوبی داشته باشیم.

دستیار خولیو ولاسکو در تیم ملی ایران درباره جوان‌گرایی در تیم ملی تصریح کرد: همه بازیکنان به جز میثم صالحی که مدت مدیدی‌ست که در تیم ملی حضور داشتند و آن‌چنان تغییر نسل و جوان‌گرایی رخ نداده اما همین تغییرات اندک را نیز می‌توان به فال نیک گرفت. به بازیکنان جوان در لیگ ملت‌ها اعتماد شد و در آن رقابت‌ آلکنو با آزمون و خطاهایی که داشت به این ترکیب رسید و حال باید جوانان نیز جواب اعتماد آلکنو را به خوبی بدهند.

شهنازی با تایید صحبت آلکنو که گفته بود بازی برابر تیم‌های رده پایینی مثل ونزوئلا سخت تر است، تاکید کرد: بالا بردن انگیزه بازیکنان در برابر تیم‌های ضعیف‌تر کار بسیار سختی‌ست چون احتمال دارد بازیکنان با غرور به این بازی‌ها نگاه کنند و بی انگیزه شوند. البته خوشبختانه بازیکنان ما انگیزه خوبی در رقابت‌های المپیک دارند.

وی در انتها  درباره کیفیت آلکنو در ایران گفت: آلکنو به شناخت خوبی از تیم رسیده و از بازیکنان به خوبی استفاده می‌کند؛ مثلا استفاده از مرندی در لیبرو حذفی. با بیشتر شدن شناخت آلکنو که عملکرد خیلی خوبی داشته، نتایج رفته رفته بهتر شده اما نباید بازیکنان با دو پیروزی بخواهند مغرور شوند. بهتر است بازی به بازی پیش برویم و به مرور موفقیت را از آن خود کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه