اخبار داغ

مدیران 4 تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی چه گفتند؟

عبداللهی: مقابل سپاهان با تمام قدرت‌مان بازی می‌کنیم/ آذری: بازی در اهواز ضامن صعود فولاد به فینال نیست

عبداللهی: مقابل سپاهان با تمام قدرت‌مان بازی می‌کنیم/ آذری: بازی در اهواز ضامن صعود فولاد به فینال نیست
مدیران 4 تیم استقلال، فولاد، گل گهر و ملوان، پس از پایان مراسم قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد و بر طبق قرعه استقلال با گل گهر و ملوان با فولاد باید دیدار کنند. پس از انجام مراسم قرعه کشی مدیران 4 تیم حاضر در این مرحله صحبت کردند.

* عبداللهی: مقابل سپاهان با تمام قدرت‌مان بازی می‌کنیم
نصرالله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از مشخص شدن حریف استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: از قرعه کشی حذفی رضایت داریم. تیمی که قرار است در این جام قهرمان شود برایش چه تفاوتی دارد که با کدام تیم بازی کند. بالاخره باید با همه این تیم‌ها بازی کرد و همه را شکست داد.

وی بابت برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی گفت: از آنجایی که زمین این ورزشگاه خیلی خوب است، ما راضی هستیم.

مدیر تیم استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است مجیدی در هفته آخر برای استراحت دادن به چند بازیکن با ترکیب اصلی بازی نکند، بیان داشت: تیم ما همیشه تغییر می‌کند، اما مقابل سپاهان هم با قدرت بازی می‌کنیم. ما در هر بازی ممکن است تغییراتی داشته باشیم و جوان‌ها به میدان بروند، اما هر بازیکنی به میدان برود قطعاً ما با همه قدرت بازی خواهیم داشت. برای بازی مقابل سپاهان هم هر بازیکنی که کادر فنی تشخیص بدهد بازی می‌کند.

عبداللهی در خصوص آغاز مذاکرات بازیکنان جهت تمدید گفت: قرار بود این اتفاق از امروز بیفتد که البته چون دیشب خیلی دیر وقت رسیدیم، ممکن است این اتفاق از فردا و پس فردا بیفتد. مهم این است که استارت آن بخورد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دریافتی بازیکنان گفت: با اینکه دریافتی‌ها تفاوت دارد، اما همه بالای ۵۰ درصد گرفته‌اند که باید این دریافتی‌ها به ۷۰ درصد یا بالاتر برسد تا تمدید قراردادها انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, * عبداللهی: مقابل سپاهان با تمام قدرت‌مان بازی می‌کنیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



*آذری: بازی در اهواز ضامن صعود فولاد به فینال نیست

سعید آذری مدیرعامل تیم فولاد پس از مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی در مورد رویارویی با تیم ملوان اظهار داشت: مراسم ساده،‌خوب و با سرعت بالایی برگزار شد. ظاهراً دست من برای فولاد خوب بود که میزبان ملوان شدیم اما در این مرحله هیچ تیمی گارانتی صعود ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: ملوان یک تیم سختکوش است دو سه بار قهرمان جام‌حذفی شده و در این جام یک ملوان دیگر را می‌بینید. ملوان یک تیم قابل احترام برای ما است و دوستان ما مازیار زارع و پژمان نوری تیم خوبی را درست کرده‌اند. مسابقه آنها مقابل خیبر را دیدیم بازی سختی در اهواز داریم و در اهواز بازی کردن ضامن این نیست که فولاد به فینال صعود کرده است.  ممکن است بازی 120 دقیقه‌ای و به پنالتی کشیده شود. مبارزه سختی داریم و امیدوارم فولاد برای اولین بار به فینال برسد و بعد از آن روز 17 مرداد پیام‌آور شادی برای مردم خوزستان باشیم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند فینال با چه تیمی روبه‌رو خواهند شد، گفت: اجازه بدهید بازی نیمه‌نهایی را انجام بدهیم ملوان تیمی فوق‌العاده قابل احترام و سختکوش اشت هیچ تضمینی برای صعود فولاد نیست تمام تلاش‌مان را با هار می‌گیریم و بعد از بازی ان‌شاءالله مشخص می‌شود با چه تیمی روبه‌رو خواهیم شد.

,
,
, *آذری: بازی در اهواز ضامن صعود فولاد به فینال نیست,
,
,
,
,
,
,


*افسری: برای قهرمانی باید همه را ببریم و قرعه آسان و سخت مهم نیست

حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر در مورد قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و رویارویی با استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: قرعه‌کشی در جام حذفی 50-50 است اما بعد از آن به توانمندی تیم‌ها بستگی دارد. باید خودمان را برای بردن و صعود به فینال آماده کنیم. هر تیمی که قصد قهرمانی دارد باید در هر بازی برنده شود و نباید به قرعه آسان یا سخت فکر کند.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در مورد اینکه استقلال مدتی است روی دور برد قرار دارد و آیا نگران تقابل با این تیم نیستند، گفت: خیر، ما هم در شرایط خوبی قرار داریم و نگرانی نداریم. تیم قدرتمندی هستیم و جایگاه خوبی هم در جدول لیگ برتر داریم. مقابل استقلال برای برد وارد زمین می‌شویم و صددرصد به حضور در فینال امید داریم.

وی در مورد برد شب گذشته گل گهر مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی سختی در گرمای مسجدسلیمان داشتیم. حریف ما انتهای جدول و فانوس به دست است. کارمان واقعا سخت بود اما بازیکنان ما خوب دویدند و خداراشکر توانستیم 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم تا شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.


 *برومند: ملوان تیمی با بازیکنان جنگنده و مربی‌ای جنجگوست

برومند سرپرست تیم ملوان درباره قرعه کشی جام حذفی اظهار داشت: قرعه کشی خوب بود و مشکلی نبود. ما یک تیم جنگنده هستیم با بازیکنان جنگنده و مربی جنگجو مطمئنم بازی خوبی خواهد بود و ما تلاشمان را خواهیم کرد.

سرپرست تیم ملوان درباره مشکلات ورزشگاه تختی انزلی تاکید کرد: این دغدغه خود باشگاه ملوان هم هست و به شدت پیگیر هستیم که ورزشگاه درست شود. حیف است مردم پرشور ملوان چنین ورزشگاهی داشته باشند و امیدواریم انشاالله با حمایت مسئولین این ورزشگاه به اتمام برسد.

وی درباره مصدومیت ذکریا مرادی نیز گفت: ذکریا مرادی دچار پارگی رباط صلیبی شده و باید دید تصمیم کادرپزشکی چه خواهد بود. ملوان تمام هزینه های این بازیکن را تقبل خواهد کرد چون مرادی بازیکن ماست و ما مسئولیم.

,
, *افسری: برای قهرمانی باید همه را ببریم و قرعه آسان و سخت مهم نیست,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  *برومند: ملوان تیمی با بازیکنان جنگنده و مربی‌ای جنجگوست,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه