اخبار داغ

پس از مثبت شدن تست کرونا دونده ۴۰۰ متر بامانع ایران؛

هشدار جدی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به المپیکی‌ها/ امکان ابتلا به کرونا با وجود تزریق واکسن!

هشدار جدی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به المپیکی‌ها/ امکان ابتلا به کرونا با وجود تزریق واکسن!
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکارانی که در آستانه اعزام به المپیک توکیو هستند و ورزشکارانی که هم اکنون در دهکده بازی‌ها حضور دارند، به صورت جدی هشدار داد که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را با وجود تزریق واکسن در دستور کار قرار دهند و به شدت از خود مراقبت کنند تا به این ویروس در کوران رقابت‌های المپیک مبتلا نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا نوروزی در رابطه با مثبت شدن تست PCR مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر بامانع ایران که قرار است به المپیک توکیو ۲۰۲۰ اعزام شود، اظهار کرد: قطعا ورزشکار به منظور انجام تمرینات و مواردی از این دست رفت و آمد داشته و قرنطینه صرف نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او ادامه داد: با وجود تزریق واکسن کرونا اما ورزشکاران هر لحظه باید مراقب باشند و این احتمال را در نظر بگیرند که ممکن است به کرونا مبتلا شوند.
,
 
,
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر این که ورزشکاران باید به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی را به منظور مقابله با ویروس کرونا رعایت کنند، گفت: نباید ورزشکاران به این امید باشند که با وجود تزریق واکسن به کرونا مبتلا نمی‌شوند و چون ۲ دز واکسن تزریق کرده‌اند دیگر کرونا نمی‌گیرند.
,
 
,
نوروزی با اشاره به این که تا جایی که بنده اطلاع دارم فدراسیون‌های ورزشی تمام تلاش و برنامه‌ریزی لازم را به منظور جلوگیری از ابتلای ورزشکاران به کووید ۱۹ در دستور کار قرار داده‌اند، عنوان کرد: ورزشکاران باید به صورت شخصی و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت و به بهترین شکل ممکن از سلامت خود محافظت کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: المپیک محل برداشت زحمات است و از فدراسیون‌ها نیز درخواست می‌کنیم با برنامه‌ریزی و تلاش بیش‌تر بیش از پیش از ورزشکاران اعزامی مراقبت کنند تا زحمات چند سال اخیر، بیهوده هدر نرود.
,
 
,
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با اعزام گروه دوم پزشکی ایران به المپیک توکیو، بیان کرد: گروه دوم فردا شب به توکیو اعزام می‌شود و با رفتن گروه دوم، گروه اول به تهران باز خواهند گشت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه