اخبار داغ

رستمیان از نظر روحی دچار مشکل شد؛

نصراصفهانی: نمایش فروغی در المپیک فوق‌العاده بود/ عمل‌کرد تیم تپانچه بسیار بسیار عالی بود

نصراصفهانی: نمایش فروغی در المپیک فوق‌العاده بود/ عمل‌کرد تیم تپانچه بسیار بسیار عالی بود
سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان گفت: جواد فروغی در مرحله نیمه نهایی از نظر روحی و روانی خودش را مدیریت کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما هانیه رستمیان از نظر روحی دچار مشکل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نصراصفهانی درباره عملکرد تیم میکس تپانچه بادی ۱۰ متر ایران متشکل از جواد فروغی و هانیه رستمیان گفت: این دو عملکرد خوبی داشتند و در مرحله مقدماتی باغیرت تیر زدند و به مرحله نیمه ‌نهایی راه یافتند. فشار روانی در مرحله نیمه نهایی بالاست و رقبای ما در این مرحله تجربه دو دوره حضور در المپیک را داشتند و بسیار باتجربه بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم تپانچه ایران ضمن تأکید بر این نکته که از عملکرد تیم راضی است، گفت: فروغی در مرحله نیمه نهایی از نظر روحی و روانی خودش را مدیریت کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما رستمیان از نظر روحی دچار مشکل شد. ما در جایگاه پنجم قرار گرفتیم که جایگاه ارزنده و خوبی است و برای اولین این اتفاق رخ داده است. فروغی در روز اول مدال طلای تپانچه را گرفت و رستمیان فقط با اختلاف یک نمره از راهیابی به فینال بازماند. در مجموع عملکرد تیم تپانچه بسیار بسیار عالی بود.
,
 
,
نصراصفهانی با اشاره به نقش تجربه در موفقیت در المپیک درنهایت گفت: در چنین مسابقاتی سطح فنی و مدیریت ذهن بالاست و تجربه می‌تواند تکمیل‌کننده این دو و سبب موفقیت ورزشکار شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه