اخبار داغ

رئیس هیئت ووشو استان سمنان:

اخلاق ورزشی را رعایت کنید/ سالن ووشو استان بهترین تجهیزات را دارد

اخلاق ورزشی را رعایت کنید/ سالن ووشو استان بهترین تجهیزات را دارد
شعبانی با بیان اینکه خوب است که اخلاق ورزشی رعایت شود، گفت: خوب است دوستان زمانیکه مصاحبه می دهند اخلاق ورزشی را رعایت کرده و امکاناتی را که در اختیارشان قرار داده شده است را قدر بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم شعبانی رئیس هیئت ووشو سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به نداشتن قهرمان در چند سال اخیر در این رشته ورزشی در سطح استان، گفت: هیئت ووشو حمایت های زیادی از ورزشکاران کرده است که دوستان مربی از بین جوانان قهرمان تحویل جامعه بدهند اما تا کنون هیچ قهرمانی در سمنان نداشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

, ,

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در سمنان، خاطر نشان کرد: امکانات هیئت ووشو سمنان به اندازه ایست که اردوی تیم ملی در سمنان برگزار شد و یکی از بهترین اردو های تیم ملی لقب گرفت.

,

رئیس هیئت ووشو سمنان در خصوص تعطیلی های سالن های ورزش در برهه کرونایی، بیان کرد: همزمان با کل کشور به دلیل شرایط ویژه کرونایی طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا سالن هیئت ووشو سمنان هم تعطیل بوده است اما بعضی از دوستان انتظار دارند قوانین را زیر پا گذاشته و سالن را در اختیار آن ها قرار دهیم.

,

, ,

شعبانی در توضیح گفتگوی مرتضی اصغری قهرمان ووشو کشور با مرآت، گفت: متاسفانه دوستان کم لطفی می کنند و وقتی جلوی رسانه ها قرار می گیرند با صحبت هایشان به خانواده ورزشی آسیب می زنند.

, مرآت,

, ,

وی با اشاره به اینکه در صحبت های اصغری قهرمان جهان گفته شده است که سالن از تجهیزات مناسبی برخوردار نیست، عنوان کرد: یکی از بهترین سالن های ووشو استان سمنان در اختیارشان قرار دارد  که بیش از یک میلیارد تومان این سالن تجهیز شده است.

,

, ,

رئیس هیئت ووشو سمنان با بیان اینکه خوب است که اخلاق ورزشی رعایت شود، اظهار کرد: خوب است دوستان زمانیکه مصاحبه می دهند اخلاق ورزشی را رعایت کرده و امکاناتی را که در اختیارشان قرار داده شده است را قدر بدانند این مربی هم از سر دلسوزی خواسته است درد دل کند ولی خوب با این صحبت ها به جامعه ورزشی ضربه زده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه