اخبار داغ

مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا با دو هفته تاخیر برگزار می‌شود

تقوی: صعود در المپیک برای ژاپن اهمیت دارد/ کار بانوان والیبال در آسیا سخت تر از مردان است

تقوی: صعود در المپیک برای ژاپن اهمیت دارد/ کار بانوان والیبال در آسیا سخت تر از مردان است
دبیر فدراسیون والیبال کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با تاخیری دو هفته‌ای در تایلند برگزار می‌شود و بنظرم کار بانوان والیبالی‌مان از مردان سخت تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال کشورمان پیرامون رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا اظهار داشت: رقابت‌های مردان و زنان آسیا به قوت خود باقی است و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه گفت: هفتم شهریور تیم ملی والیبال بانوان در فیلیپین و تیم مردان در بیست و یکم شهریور به رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن خواهند رفت.

,

تقوی درمورد مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا در تایلند تصریح کرد: مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا در تایلند عقب افتاده است. قرار بود بازی‌ها در نیمه دوم ماه سپتامبر برگزار شود، اما کشور تایلند به دلیل شرایطی که دارد تجمع بیش از پنج نفر را ممنوع کرده است و بازی‌ها قرار است در نیمه اول اکتبر با دو هفته تاخیر برگزار شود.

,

وی افزود: قرار بود میزبان بازی‌ها عوض شود، اما با این تاخیر مشکل میزبانی تایلند حل شده است.

,

دبیر فدراسیون والیبال درباره والیبال زنان باشگاه‌های آسیا بیان داشت: پیگیر هستیم تیم‌های سایپا و ذوب آهن در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

,

تقوی در ادامه گفت: بهترین تیم‌های والیبال زنان در جهان در آسیا هستند و بانوان ما کارشان سخت‌تر از مردان است.

,

وی درباره عملکرد تیم ملی والیبال ژاپن تصریح کرد: ژاپن در چند سال گذشته سرمایه گذاری زیادی در والیبال کرده است و صعود در المپیک بسیار برایشان مهم است.

,

دبیر فدراسیون والیبال که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد در نهایت گفت: تمام تلاش ما این است که نتیجه‌گرایی ما را از هدف دور نکند. تیم بسیار بشاش، سرحال و پرانرژی داریم و امیدوارم بتوانیم در المپیک توکیو به موفقیت برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه