اخبار داغ

اتحادیه جهانی کشتی می خواهد به ناشناخته ها فرصت دیده شدن بدهد

علی‌آبادی: دوران بی‌برنامگی و کارهای فردی در کشتی گذشته/ به مدال «گرایی» و «ساروی» خوشبین هستم

علی‌آبادی: دوران بی‌برنامگی و کارهای فردی در کشتی گذشته/ به مدال «گرایی» و «ساروی» خوشبین هستم
پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت: کشتی‌گیری که مدال می‌خواهد، باید از المپیک قبل تا الان به خوبی برنامه‌ریزی کند؛ چه فنی و چه روحی - روانی.
[

رحیم علی‌آبادی، پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان طی گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرامون وضعیت نمایندگان کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی، تمرینات و آماده‌سازی‌ها به صورت تکه تکه، غیرمستمر و برنامه‌ریزی نشده بود. با این حال انرژی و شور و انگیزه جوانی در بچه‌‌های‌ ما موج می‌زند و کشتی‌گیران ما شانس خوبی برای کسب مدال دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علی‌آبادی درباره کاهش سهمیه ایران در المپیک بیان داشت: سیاست اتحادیه جهانی این بوده که با کاهش سهمیه کشورهای نامدار کشتی، به دیگر کشورهای ناشناخته نیز فرصت دیده شدن را بدهد؛ به همین جهت تعداد کشتی‌گیران ما در کشتی فرنگی از ۶ نفر به ۵ نفر کاهش یافت. با این حال امید داریم علی‌رغم مشکلات موجود، با تکیه بر دانش محمد بنا و کادرفنی کارکشته‌ای که داریم، نتیجه خوبی بگیریم.
,
 
,
پیشکسوت کشتی کشورمان درباره اینکه تیم فرنگی ایران چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد، عنوان داشت: نمی‌توان به صراحت درباره نتیجه چیزی گفت اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های شخصی هر کشتی‌گیر برای وزن خود و آمادگی تیم، می‌توان امیدوار بود که با وجود کار سختی که پیش رو‌ست؛ می‌توان نتیجه گرفت. مثلا در اوزان محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی که در رقابت‌های جهانی خوب بودند، انتظار روی سکو رفتن‌شان هست.
,
 
,
وی که خود سابقه حضور در المپیک ۱۹۷۲ را دارد در پایان گفت: کشتی‌گیری که انتظار کسب مدال دارد، باید از المپیک قبل تا الان به خوبی برنامه‌ریزی کند؛ چه فنی و چه روحی-روانی. دیگر دوران ما که کشتی‌گیر شخصی تمرین می‌کرد و خودش می‌رفت المپیک گذشته. حال باید تیمی کار کرد و کشتی‌گیران فعلی ما در باشگاه‌های‌شان با وجود کرونا تمرینات فردی و گروهی خود را پیگیری کردند. باید از این جوانان کشتی‌گیر و مربیان آن‌ها حمایت کرد تا دلسرد نشوند و کار را رها نکنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه