اخبار داغ

المپیک توکیو| تیم ملی تکواندو نایب قهرمان مسابقات تیمی نمایشی/ شکست تکواندوکاران برابر چین

المپیک توکیو| تیم ملی تکواندو نایب قهرمان مسابقات تیمی نمایشی/ شکست تکواندوکاران برابر چین
تیم ملی تکواندو کشورمان در فینال مسابقات تیمی نمایشی المپیک به مصاف هوگوپوشان چین رفت و جایگاه نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بر اساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تایید کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای نخستین بار رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد؛ تیم ایران و چین از طریق رقابت‌های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رویداد را بدست آورده بودند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم‌های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, IOC,

مبارزات فینال این دوره از مسابقات، بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه – پنجم مردادماه) میان ایران و چین برگزار شد که این دیدار با برتری 41 بر 22 هوگوپوشان چین به پایان رسید و تیم کشورمان نایب قهرمان شد.

,

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی به مصاف رقبای خود رفت. هدایت این نفرات برعهده وحید عبداللهی به عنوان سرمربی است. آرش فرهادیان نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

,

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان که در گروه اول این رقابت‌ها قرار داشتند، روز گذشته موفق شده بودند تیم ژاپن را با نتیجه 52 بر 31 مغلوب خود کرده و به فینال برسند. چین، ساحل عاج و روسیه نیز در گروه اول قرار داشتند که از این گروه چین با دو پیروزی برابر حریفان خود توانسته بود جواز حضور در فینال را بدست آورد.

,

طبق مسابقات قبلی که به این شیوه برگزار شده؛ هر تیم می‌بایست حداقل 4 و حداکثر 5 تکواندوکار در ترکیب خود داشته باشد که یک ورزشکار به عنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود و 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر و 2 تکواندوکار زن نیز با هم مبارزه می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه