اخبار داغ

نگاه ما تغییر شرایط فوتبال پایه از نتیجه‌گرایی به آینده‌سازی است؛

ماجدی: حضور مهدوی‌کیا در تیم فوتبال امید قطعی شده/ اختلافی بین رئیس فدراسیون و سایر اعضا وجود ندارد

ماجدی: حضور مهدوی‌کیا در تیم فوتبال امید قطعی شده/ اختلافی بین رئیس فدراسیون و سایر اعضا وجود ندارد
رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تیم منسجمی برای کار در تیم های پایه در حال شکل‌گیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون فوتبال؛ میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: پس از دستور رئیس فدراسیون فوتبال، اقدامات مربوط به توسعه و استعدادیابی بازیکنان سطح کشور در چند ماه اخیر در دستور کار قرار گرفته و به زودی نیز از سامانه استعدادیابی رونمایی خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

ماجدی در ادامه افزود: فدراسیون و شخص رییس علاقمند به استفاده از نیروی جوان، تحصیل‌کرده و فوتبالی هستند. جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده و انشاالله در کنار عزیزانی که در حال حاضر در بعد فنی مشغول به فعالیت هستند، یکی دو مربی و مشاور خارجی نیز به تیم فنی فدراسیون اضافه خواهد شد. در واقع هدف ما از این اقدام، بهره‌گیری از علم روز دنیاست.

, .,

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حضور مهدوی کیا در تیم امید فوتبال ایران تصریح کرد: حضور مهدوی کیا در کنار ما قطعی شده و هاشمیان نیز طی چند ماه گذشته کمک زیادی به ما کرده است و همچنان همراهمان خواهد بود. این دو نفر نقاط قوت متمایزی داشته، تجربه حضور در نقاط مختلف جهان را دارند، دارای سابقه کار و مدارک مختلف اروپایی هستند و از طرفی نیاز جامعه فوتبال ایرانی را به خوبی می‌شناسند.

, .,

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره شرایط فوتبال پایه کشور عنوان داشت: تیم منسجمی برای کار در تیم‌های پایه در حال شکل‌ گرفته و نگاه ما تغییر شرایط فوتبال پایه کشور از نتیجه‌گرایی به آینده سازی است. اینکه تنها به فکر کسب نتیجه در بازی‌ها باشیم را اساسا قبول نداریم و از همین حالا باید به فکر المپیک و جام جهانی های آتی باشیم.

,

ماجدی در ادامه بیان کرد: با دستور رییس فدراسیون در حال پیگیری اقدامات متعددی هستیم و تا چند روز آینده پیکره اصلی این اقدامات در کل استان‌ها شکل می گیرد تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌ها را برای آینده‌سازی را آغاز کنیم.

, .,

وی پیرامون برخی صحبت‌های پیرامون اختلاف در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: یک‌سری از دوستان در روزهای گذشته پالس‌های منفی را در فضای مجازی ایجاد کردند که همه را تکذیب می‌کنم. ما در فدراسیون فوتبال میان رییس، اعضای هیات رئیسه و سایر بخش‌ها یک رفاقت و صمیمیت کاری داریم و اجازه نمی‌دهیم که صحبت‌های فضای مجازی اختلافی ایجاد کند. تیمی هم‌فکر هستیم و در آینده‌ای نزدیک با اجرایی کردن کارها جواب منتقدین داده خواهد شد. بخش عظیمی از تلاش ما رشد و اعتلای فوتبال کشور از طریق بسترسازی مناسب در فوتبال پایه است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه