اخبار داغ

امسال هشت مسابقه جهانی داریم؛

تیشه‌گران: تمامی مسابقات سال گذشته به امسال موکول شده/ دو تیم والیبال ساحلی به مسابقات جهانی لهستان اعزام می‌شوند

تیشه‌گران: تمامی مسابقات سال گذشته به امسال موکول شده/ دو تیم والیبال ساحلی به مسابقات جهانی لهستان اعزام می‌شوند
رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: امسال سال سختی در پیش رو داریم و در هشت مسابقه جهانی شرکت کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان اظهار داشت: در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات و اردویی نداشتیم، اما متاسفانه تمامی مسابقات سال گذشته به امسال موکول شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,


وی در ادامه گفت: از بهمن سال گذشته در حال برگزاری اردوها در رده های جوانان و بزرگسالان در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، فوتبال، والیبال سالنی و ساحلی، دو و میدانی و جودو هستیم.

تیشه گران با بیان اینکه سال سختی در پیش رو داریم، تصریح کرد: امسال هشت مسابقه جهانی داریم و ما در همه این مسابقات شرکت کردیم.

رئیس فدارسیون ناشنوایان خاطرنشان کرد: تیم والیبال ساحلی کارهای گرفتن ویزا را انجام داد و قرار است دو تیم به مسابقات جهانی لهستان اعزام شوند همچنین تیم دو و میدانی در ۲۳ مرداد عازم لهستان است.

رئیس فدراسیون ناشنوایان که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد اذعان داشت: تیم والیبال سالنی اردوی پنجم خود را از سه روز پیش آغاز کرد و در اول مهر به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می شود و در آبان ماه هم مسابقات جهانی فرانسه را در پیش داریم همچنین مسابقات جهانی تکواندو و کاراته در آذر ماه در جزیره کیش برگزار می شود‌.

انتهای پیام/

,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه