اخبار داغ

کاش مردم عادی هم می‌توانستند شمشیربازی را تحلیل کنند؛

پاکدامن: امتیازهای ۵۰-۵۰ را هم به حریف دادند/ تجربه داشتم و می‌دانستم داوران می‌چرخند!

پاکدامن: امتیازهای ۵۰-۵۰  را هم به حریف دادند/ تجربه داشتم و می‌دانستم داوران می‌چرخند!
سابریست تیم ملی شمشیربازی کشورمان گفت: نمی‌خواهم این شکست را گردن داوران بیندازم، اما امتیازهای ۵۰- ۵۰ را به حریف دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پاکدامن پس از شکست تیم اسلحه سابر کشورمان مقابل ایتالیا اظهار داشت: از المپیک دوره گذشته تجربه داشتم و می‌دانستم داوران می‌چرخند. ای کاش شمشیربازی مانند رشته‌های دیگر بود و مردم عادی می‌توانستند آن را تحلیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سابریست تیم ملی شمشیربازی کشورمان گفت: نمی‌خواهم این شکست را گردن داوران بیندازم، اما امتیازهای ۵۰- ۵۰  را به حریف دادند. مطمئنم اگر آن امتیاز‌ها به ما می‌رسید، پیروز می‌شدیم، اما فاصله را بیشتر کردند. در  بازی دوم  هم امتیاز دو ضربه را به حریف دادند و در نهایت شرمنده مردم و پیمان فخری شدم.
,
 
,
به گزارش دانا، در دیدار تیم ملی سابر مقابل شمشیربازان ایتالیایی ابتدا محمد رهبری موفق به کسب امتیاز نشد و ایران ۵ بر صفر عقب افتاد، اما علی پاکدامن با درخشش خود ۱۰ امتیاز از حریفش گرفت و ایران را ۱۰ بر ۹ پیش انداخت. با این حال مجتبی عابدینی و محمد رهبری نتوانستند در حفظ این برتری به خوبی عمل کنند و در حالی پاکدامن در بازی پایانی مقابل حریف ایتالیایی خود قرار گرفت که ایران ۴۰ بر ۳۳ از ایتالیا عقب بود و روی کاغذ ایران شانسی برای پیروزی نداشت. در دیدار پایانی نیز پاکدامن مانند بازی نخست خود مردانه جنگید و موفق شد ۱۱ بر ۵ حریف سرسختش را شکست دهد، اما با توجه به اختلاف امتیاز زیاد ایران با ایتالیا، در نهایت ایران تنها با یک اختلاف امتیاز و ۴۵ بر ۴۴ شکست خورد.
,
حسرت این شکست از آنجایی زیاد است که علی پاکدامن در امتیاز ۴۴ نیز کار را به تساوی کشاند، اما فشار زیاد روی این بازیکن باعث شد تا در امتیاز آخر موفق نباشد. در مجموع باید در این دیدار علی پاکدامن را پیروز میدان دانست، چراکه یک تنه بار تیم سابر ایران را به دوش کشید تا شکست ایران برابر ایتالیا آبرومندانه باشد. پاکدامن به تنهایی از ۴۴ امتیاز ایران ۲۲ امتیاز یعنی نیمی از آن را به دست آورد.
,
 
انتهای پیام/
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه