اخبار داغ

اعتراض کمیته ملی المپیک به IOC درپی ناداوری‌ها؛

المپیک توکیو| محرومیت داور جدال شمشیربازان ایران و ایتالیا به‌دلیل اشتباهات متعدد/ صالحی‌امیری: قاضی اوکراینی تمام رؤیاهای تیم موفق سابر را برباد داد!

المپیک توکیو| محرومیت داور جدال شمشیربازان ایران و ایتالیا به‌دلیل اشتباهات متعدد/ صالحی‌امیری: قاضی اوکراینی تمام رؤیاهای تیم موفق سابر را برباد داد!
به دنبال اشتباهات داوری دیدار تیم‌های ملی شمشیربازی سابر ایران و ایتالیا در بازی‌های المپیک توکیو، کمیته ملی المپیک به IOC اعتراض کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران و ایتالیا در حالی با شکست ۴۵ بر ۴۴ ملی پوشان کشورمان به پایان رسید که رقابت دو تیم نزدیک دنبال شد. البته در برخی دقایق تیم ایران با اختلاف چند امتیازی از حریف خود عقب بود، اما عملکرد خوب و فوق‌العاده علی پاکدامن اختلاف امتیاز را به حداقل و در نهایت تساوی رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محرومیت داور اوکراینی دیدار سابریست‌های ایران و ایتالیا

, محرومیت داور اوکراینی دیدار سابریست‌های ایران و ایتالیا, محرومیت داور اوکراینی دیدار سابریست‌های ایران و ایتالیا,
با این وجود اشتباهات داوری که در بسیاری از صحنه‌ها با اعتراض ایران مواجه شد، موجب باخت تیم کشورمان را فراهم کرد. رئیس مصری کمیته داوران فدراسیون جهانی شمشیربازی بعد از این مسابقه اعلام کرد که داور اوکراینی مسابقه به دلیل اشتباهات داوری، اجازه قضاوت در سایر مسابقات امروز را نخواهد داشت.
,
 
,
کمیته ملی المپیک ایران نیز در نامه‌ای به کمیته بین‌المللی المپیک اعتراض خود را نسبت به این ناداوری اعلام خواهد کرد.
,
 
,
المپیک 2020 توکیو| صالحی‌امیری: مراتب اعتراض‌مان نسبت به داوری شمشیربازی را اعلام می‌کنیم
, المپیک 2020 توکیو| صالحی‌امیری: مراتب اعتراض‌مان نسبت به داوری شمشیربازی را اعلام می‌کنیم,
 
,
صالحی‌امیری: ناداوری مسلم صورت گرفت
, صالحی‌امیری: ناداوری مسلم صورت گرفت, صالحی‌امیری: ناداوری مسلم صورت گرفت,
 
,
سیدرضا صالحی‌امیری خطاب به پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان اظهار داشت : همه حاضران در سالن شاهد بودند که قهرمانان بسیار برتر بودند و با وجود این برتری و شایستگی داور نگذاشت که به حق‌شان برسند. فخری و شاگردانش سال‌هاست برای رسیدن به سکوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تمرین کردند و ممارست کردند اما متاسفانه داور تمام رویاهای این تیم موفق را به باد داد.
,
 
,
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در پایان گفت: امروز مراتب اعتراض خود را به صورت مکتوب به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی اعلام خواهیم کرد، چرا که سایر داوران حاضر در سالن هم اذعان داشتند که ناداوری مسلم در این دیدار صورت گرفته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه