اخبار داغ

بازیکنان آمریکا قدبلندتر از ما بودند

داورپناه: هیچ سوالی از سرمربی تیم ملی نپرسیدم/ من گرسنه بازی هستم

داورپناه: هیچ سوالی از سرمربی تیم ملی نپرسیدم/ من گرسنه بازی هستم
بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از دیدار با تیم ملی آمریکا گفت: من یک سال برای المپیک تمرین کردم و تمام تمرکزم را گذاشتم تا اتفاقات خوبی در بازی‌های المپیک بیافتد، من با تمام تمرکزم بازی کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید داورپناه بازیکن تیم ملی بسکتبال پس از دیدار با تیم ملی آمریکا در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: من فکر می‌کنم امروز شوت‌های تیم آمریکا خیلی خوب وارد سبد شد و اگر شوت‌های آن‌ها مانند بازی با فرانسه بود شاید اختلاف ما 15 تا 20 امتیاز بیشتر نمی‌شد. ما از نظر سایزی از آن‌ها کم آوردیم، چون قدهای آن‌ها خیلی بلند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

داورپناه افزود: من یک سال برای المپیک تمرین کردم و تمام تمرکزم را گذاشتم تا اتفاقات خوبی در بازی‌های المپیک بیفتد. من با تمام تمرکزم بازی کردم. همه بازیکنان ما خوب شوت زدند اما آن‌ها خیلی بهتر از ما بودند. امیدوارم بتوانیم برای بازی بعد مقابل فرانسه تمرکزمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. فرانسه تیم قوی است و آمریکا را در اولین دیدار شکست داده. دیدار سختی مقابل فرانسه خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

,

وی در خصوص عدم حضور در دیدار اول تیم ملی ایران مقابل جمهوری چک اذعان داشت: من در این مورد هیچ سوالی از سرمربی تیم ملی نپرسیدم. شاید صلاح دانسته‌اند که من بازی کنم، اما در این دیدار بیشتر به من بازی دادند. تفاوتی برای من ندارد که چقدر در زمین باشم و آن تصمیم مربی است اما من تمرکز می‌کنم بازی خوبی داشته باشم. من همیشه منتظرم تا مربی به من بازی دهد و من برای بازی گرسنه‌ام.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه