اخبار داغ

مجمع عمومی و سالیانه اسکواش برگزار شد/ تقدیر علی نژاد از سلامت مالی و کاری فدراسیون

مجمع عمومی و سالیانه اسکواش برگزار شد/ تقدیر علی نژاد از سلامت مالی و کاری فدراسیون
مجمع عمومی فدراسیون اسکواش برگزار شد و معاون وزیر ورزش در این مجمع انضباط مالی و سلامت کاری مجموعه فدراسیون اسکواش و نگاه برنامه محور سلیمانی را کاری ارزشمند دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، مجمع سالانه فدراسیون اسکواش ساعت 10 صبح سه شنبه 5 مرداد بصورت حضوری و وبیناری در تالار فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست علی نژاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجمع رییس فدراسیون گزارشی مبسوط و تصویری از حال خوب این روزهای اسکواش که شامل  تسویه بدهی های انباشت و بدهی های مالیاتی فدراسیون و برنامه های تقویمی فدراسیون در 1400 ارائه داد.

,

پس از قرائت گزارش بازرس و حسابرس مستقل و خزانه دار، معاون وزیر ورزش و جوانان علی نژاد ضمن عرض تبریک به رییس فدراسیون و مجموعه همراهان اسکواش اعلام کرد: بحمدالله تحلیل وضعیت فدراسیون اسکواش از سوی وزارت متبوع نشان دهنده انضباط کاری، سلامت کاری و دقت در امور و برنامه محوری در این فدراسیون است و از این بابت به سلیمانی و تیم همراه ایشان باید تبریک گفت.

,

وی افزود: کارهای بسیار ارزشمندی در اسکواش صورت گرفته و می گیرد؛ خصوصا در لیگ ها و رویدادهای حرفه ای که ادامه این روال به شیرینی های آینده در حوزه قهرمانی در اسکواش و پدل ختم خواهد شد.

,

افتخاری مشاور رییس کمیته ملی المپیک و عضو هیات اجرایی اظهار داشت: در تمام سال هایی که از استان و مرکز فعالیت های اسکواش را دنبال می کردم، همیشه بطور ویژه برنامه محوری و ایجاد انگیزه در مجموعه کاری سلیمانی را بخوبی می شود همچنان مشاهده کرد.

,

در پایان مجمع علی نژاد با اهدای لوح سپاس به خزانه دار فدراسیون خانم آمنه رمضانی صادق بواسطه عملکرد مالی فدراسیون تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه