اخبار داغ

المپیک توکیو| ژاپن در صدر، ایران در جایگاه بیست و هشتم

المپیک توکیو| ژاپن در صدر، ایران در جایگاه بیست و هشتم
در جدول رده بندی مدالها، ایران همچنان با تک مدال طلا تیراندازی همراه با ۷ کشور در جایگاه بیست و هشتم مشترک قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پایان ششمین روز بازی های المپیک توکیو در مجموع 303 مدال توزیع شده که 145 مدال توسط زنان شکار شد و ایران همچنان با تک مدال طلا تیراندازی همراه با ۷ کشور در جایگاه بیست و هشتم مشترک قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
میزبان بازی‌ها در پایان روز ششم بازی‌ها ۴ مدال (۳ طلا و یک نقره)  دیگر کسب کرد و در مجموع با ۱۳ طلا و ۴ نقره و ۵ برنز همچنان صدرنشین است.
,
اما چین با ۱۲ طلا، ۶ نقره و ۹ برنز در جایگاه دومی قرار دارد و آمریکا با ۱۱ طلا، ۱۱ نقره و ۹ برنز  همچنان در جایگاه سوم است.
,
روسیه زیر پرچم کمیته ملی المپیک این کشور هم با ۷ طلا، ۹ نقره و ۶ برنز چهارمی خود را تداوم داد. در عین حال استرالیا از جایگاه هفتمی و با ۲ پله صعود جای پنجمی انگلیس را گرفت. 
,
انگلیس،  کره جنوبی، آلمان، فرانسه و هلند هم جایگاه ششم تا دهم را به خود اختصاص دادند.
,
کانادا هم یک پله سقوط کرد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.
,
ایران هم با کشورهایی چون اکوادور، فیجی، فلیپین و تایلند در جایگاه بیست و سوم مشترک ایستادند.
,
در المپیک توکیو یک‌هزار و ۵۸ مدال طلا، نقره و برنز توزیع می‌شود که از بین مجموع مدال ها ۳۳۹ مدال طلا، ۳۳۹ نقره و ۳۸۰ برنز است.
,
امروز و در پایان ششمین روز بازی ها در مجموع ۳۰۳ مدال توزیع شده که از این تعداد ۱۴۵ مدال از ۴۳ کشور توسط زنان کسب شد. آمریکا با ۲۰ مدال، چین ۱۲ و ژاپن با ۱۱ مدال به ترتیب بیشترین مدال  در بخش زنان را به خود اختصاص داده اند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه