اخبار داغ

معرفی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

معرفی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا
با پیشنهاد بهروز عطایی و موافقت دکترمحمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا – ژاپن معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 لغایت 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی بزرگسالان ایران به سرمربیگری بهروز عطایی با ترکیبی از مردان حاضر در المپیک توکیو و دیگر بازیکنان جوان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به همین منظور از اردوی آتی تیم ملی جوانان چند بازیکن از میان بازیکنانی که در المپیک حضور ندارند به اردو دعوت می‌شوند و در کنار جوانان تمرینات خود را آغاز می‌کنند تا پس از المپیک توکیو که المپین‌های ایران نیز به اردو بپیوندند و تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا رفته‌رفته شکل سازمان‌یافته و منسجم خود را پیدا کند.
,
 
,
عصر روز پنج‌شنبه نیز به پیشنهاد بهروز عطایی و موافقت دکترمحمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر معرفی شدند:
,
 
,
مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان (دستیار اول سرمربی)، عظیم جزیده (دستیار دوم سرمربی)، دکتر مهدی احمدی (تراپیست)، حسین خوریانی (آنالیزور).
,
 
,
ایران همراه با پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ در گروه دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا قرار دارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه