اخبار داغ

المپیک برای من کسب تجربه بود

فصیحی: رقبایم عجیب و غریب و دست نیافتنی نیستند/ حالا به مدال آسیایی فکر می کنم

فصیحی: رقبایم عجیب و غریب و دست نیافتنی نیستند/ حالا به مدال آسیایی فکر می کنم
دونده سرعت زنان ایران گفت: در المپیک فهمیدم رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند. آنها دست یافتنی نیستند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزانه فصیحی دونده المپیکی ایران بعد از مسابقه خود با حریفان در دور مقدماتی و راهیابی به مرحله بعدی با خوشحالی اظهار داشت:  من از رکوردم راضی نبودم، چرا که ساعت ۹ دویدن خیلی زود است. با اینکه بدنم خواب نبود اما بیدار، بیدار هم نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره رقبایش  بیان کرد: گروه اول سخت تر بود. استرس نداشتم، راحت بودم. هیچ چیز تا ندوی مشخص نمی شود.

,

وی درباره مسابقه اش در مرحله اول گفت: مسابقه خوبی بود. المپیک میدان بزرگی است. انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم اما به زودی بهتر می شوم. این راه تازه شروع شده است. به نیمه نهایی فکر می کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم می زدم، به نیمه نهایی می رفتم.

,

دونده سرعت زنان ایران در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرسی داشته یا خیر گفت: دیشب خوب بود اما قبل از این یک بار دویده بودم ولی به هر حالا تجربه اش بزرگ بود.

,

دونده کشورمان ادامه داد: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم. هوا شرجی بود  و به خاطر راند قبلی خسته شدم.

,

وی در خصوص اینکه این آوردگاه برایش چطور بود، عنوان کرد: المپیک برای من کسب تجربه بود. بزرگترین آن حضور در کنار بهترین های جهان هست.

,

فصیحی در مورد اینکه رویای او چه بوده، تاکید کرد: رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگر رسیدن به آن چیزی نیست. باید به رده های بالاتر بروم و رتبه ام بیشتر شود. رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند. آنها دست یافتنی نیستند.

,

وی در مورد تاثیر پوشش در عملکردش گفت: نمی توانم بگویم تاثیر ندارد.

,

وی در پاسخ به این سوال که اکنون بغض داری، گفت: الان خیلی خوبم.

,

فصیحی در خصوص اینکه اگر به عقب بازگردی چه چیزی را تغییر می دهی، گفت: اگر به عقب بازگردم، نمی دانم چه چیزی را عوض می کنم. تا جایی که می توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین از دست ندادم اما تجربه کسب کردن آسان نیست و درنهایت به المپیک رسیدم.

,

دونده کشورمان در خصوص اینکه برنامه اش برای بازی های آسیایی چیست، گفت: برای آسیایی تلاشم بیشتر می شود و تا جایی که بتوانم تلاش می کنم، مدال بگیرم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه